Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 56

Discussie: Negeerfunctie

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Aldus wiki:

    "Een cordon sanitaire is een techniek waarbij men een ongewenste of gevaarlijke situatie probeert te isoleren door er een beschermende kring rond te leggen... In de binnenlandse politiek spreekt men van een cordon sanitaire als men een groep of een initiatief consequent negeert en weigert bij zaken te betrekken. Hoewel het hetzelfde beoogt, is het het tegenovergestelde van repressieve tolerantie. De bedoeling is die persoon of groep buitenspel te zetten. Volgens sommigen is deze tactiek niet democratisch. Om diverse redenen wordt hiernaar teruggegrepen, bijvoorbeeld:

    Men heeft met onderhandelingen geen akkoord kunnen bereiken;

    De meningen liggen te ver uit elkaar;

    Toepassing van dezelfde methoden als de tegenpartij, om deze te laten aanvoelen dat de houding of mening niet op prijs gesteld wordt."
    Bij de politie hadden we ook zoiets.

    Daar ging je met 8 man onopvallend de meute in om 1 persoon te isoleren. Twee man voeren links en rechts een "bokkepootje" uit (polsklem met gefixeerd elleboog) en dan sloten de andere 6 rondom in een kring. Op z'n tenen werd ie door de meute afgevoerd en opgevouwen op de vloer van een busje geparkeerd.

    Denk alleen dat in dit geval de persoon gewoon door de omstanders in de openstaande bus gepleurt wordt.

    :-)

    Er zullen er een paar, hoofdschuddend staan toe te kijken. Daarna ff schouders ophalen en weer verder.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ach, iedere samenleving heeft wel 'iets' van een Brad, ik kan me er echt niet druk om maken ...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Maar ff over de negeerfunctie.... Wordt er nog een beetje gesleuteld aan het forum? Is Ido er überhaupt nog? Alles draait lekker, met een paar kleine puntjes die nog wel aandacht kunnen hebben met de mobiele versie


    Voorbeeld: in het "nieuw" overzicht filtert de negeerfunctie niet en laat zelfs de post zien. Lijkt me met een negeerfunctie geheel overbodig.



    Het is gewoon een filter met te grove mazen.


    gepost met Tapatrut.
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 29 september 2017 om 12:01
    147-c Guitars

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Ah, niks veranderd hier zie ik
    Ben ook de laatste tijd ook nauwelijks meer actief. Wil niet per se een schuldigen aanwijzen, maar er wordt wel heel vaak dezelfde plaat afgespeeld en daar gaat de lol op een gegeven moment wel van af. Of dat nu gaat om een veganist of iemand die eens in de zoveel tijd ieder topic vol gooit met poep en pis grappen (en er op een gegeven moment behoorlijk wat schijn van had een dubbelaccount te zijn).
    Je kan wel wel één iemand negeren, maar als iemand een sleutelrol speelt in praktisch iedere discussie krijg je linksom of rechtsom toch veel van dat gedoe mee. Tenzij je dus inderdaad iedereen negeert die daar een rol in speelt, maar dan scheelt dat feitelijk niet veel met wegblijven.

    Zelf heb ik nu weer ff een paar actuele onderwerpen waarvoor ik dan weer even kom, en als ik er dan toch ben check ik ff wat andere dingetjes, maar de off-topic boeit me eigenlijk helemaal niet meer. Wel zonde, in mijn relatief korte tijd toch wel wat vaste gasten zien vertrekken danwel drastisch zien minderen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Brad is een aparteling en hoe we ook ons best doen, hij zal niet veranderen. Nog even en Brad is de spil waar dit forum om draait, laten we dat maar gaan voorkomen.

    Volgende vraag is dan: wat is wijsheid?
    Ik heb niks tegen Brad. Dat had ik overigens wel, met als hoogtepunt dat hij me, mn. tijdens zijn ban hier, via een ander forum middels privéberichten lastig ging vallen om alsnog zijn gelijk te halen en te laten merken dat hij nog kon meelezen. Sinds zijn terugkeer valt het volgens mij wel mee. Desondanks is het wel wat vermoeiend hoe elke discussie waarmee hij zich bemoeit hetzelfde verloop krijgt, maar eerlijk is eerlijk; dat komt ook niet alleen door hem.

    Maarrrrr....... als je ziet dat de sfeer en/of het aantal gebruikers blijkbaar nogal negatieve invloed ondervindt door de aanwezigheid van één specifiek persoon lijkt mij niet zo moeilijk te bepalen wat wijsheid is.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Vind de functie niet ideaal, want bijna alle onderwerpen worden wel heel vreemd wanneer je posts mist, maar het scheelt wel wat ergernis. Soms moet je een post wel openen omdat je anders geen fuck snapt van het onderwerp.

    Je eindconclusie: tsja, als het mijn Jack Russell was, liet ik hem inslapen, maar helaas

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ah, niks veranderd hier zie ik
    Ben ook de laatste tijd ook nauwelijks meer actief. Wil niet per se een schuldigen aanwijzen, maar er wordt wel heel vaak dezelfde plaat afgespeeld en daar gaat de lol op een gegeven moment wel van af. Of dat nu gaat om een veganist of iemand die eens in de zoveel tijd ieder topic vol gooit met poep en pis grappen (en er op een gegeven moment behoorlijk wat schijn van had een dubbelaccount te zijn).
    Je kan wel wel één iemand negeren, maar als iemand een sleutelrol speelt in praktisch iedere discussie krijg je linksom of rechtsom toch veel van dat gedoe mee. Tenzij je dus inderdaad iedereen negeert die daar een rol in speelt, maar dan scheelt dat feitelijk niet veel met wegblijven.

    Zelf heb ik nu weer ff een paar actuele onderwerpen waarvoor ik dan weer even kom, en als ik er dan toch ben check ik ff wat andere dingetjes, maar de off-topic boeit me eigenlijk helemaal niet meer. Wel zonde, in mijn relatief korte tijd toch wel wat vaste gasten zien vertrekken danwel drastisch zien minderen..
    Maar........ ik ben er nog! Wat wil je nu nog meer!

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Het is niet specifiek dit forum hoor, het valt hier wel mee, maar ik zie het algemeen gebeuren. De mensen worden forummoe en ik zie verschillende forums leeglopen, danwel verzanden in trivia, uitgekotst door mensen die verder niets hebben te melden.

    Zo was ik regular op een aantal engelstalige recordingforums, kom ik nog maar zelden.

    Ik zie een aantal auto merkforums langzaam afsterven, deels veroorzaakt door de eigenaren die alles veel beter denken te weten dan de ervaren moderatoren, maar niet doorhebben dat ze de meest interessante leden wegjagen.

    En wat je dan overhoudt zijn de meelopers en de jaknikkers, plus een aantal losgeslagen idioten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Het is niet specifiek dit forum hoor, het valt hier wel mee, maar ik zie het algemeen gebeuren. De mensen worden forummoe en ik zie verschillende forums leeglopen, danwel verzanden in trivia, uitgekotst door mensen die verder niets hebben te melden.

    Zo was ik regular op een aantal engelstalige recordingforums, kom ik nog maar zelden.

    Ik zie een aantal auto merkforums langzaam afsterven, deels veroorzaakt door de eigenaren die alles veel beter denken te weten dan de ervaren moderatoren, maar niet doorhebben dat ze de meest interessante leden wegjagen.

    En wat je dan overhoudt zijn de meelopers en de jaknikkers, plus een aantal losgeslagen idioten.
    De spijker op zijn kop!
    Hulde!
    Nu moet iedereen alleen nog even voor zichzelf nagaan onder welk kopje je jezelf moet scharen, en met die uitkomst aan de slag gaan in positieve zin.
    Om te voorkomen dat dit forum hetzelfde lot bezegeld is.

    Just my vision on things
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    ... En wat je dan overhoudt zijn de meelopers en de jaknikkers, plus een aantal losgeslagen idioten.
    Ik gok dat ik onder de laatste val
    Maar er verdwijnen idd interessante leden...
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #30

    Standaard

    Ik heb mijn enthousiasme jegens dit forum ook enigszins gematigd. Het theekransje gehalte is hier vrij hoog en hoewel ik ieder zijn pleziertjes gun ben ik toch meer opzoek naar muzikale kennis delen, over gear ouwehoeren en niet zozeer dagelijkse ervaringen delen :-) Wat iemand eet, of s'avonds op tv wil zien of wie op volle of slanke vrouwen valt vind ik meer iets voor het Libelle forum dan voor een muziek of gitaarforum. Ik denk als je 'offtopic' sluit dit forum voor 90% leegloopt en je 10% echte muziekliefhebbers overhoud haha.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top