Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Sander van https://www.guitarchopshop.com in Den Haag.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ik had toevallig vandaag nog even contact met Theo van Guitarservice. Hij is momenteel aan het verhuizen naar Oudkarspel, vlakbij Alkmaar. Hij verwacht daar eind oktober weer in bedrijf te gaan. Dat verandert dan wel iets aan de afstand voor je. Hij zat eerst in Leiderdorp namelijk.
    Getver..... Leiderdorp was zo lekker om de hoek.....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Sinds mjjn voorlaatste gitaartechnicus zeer goede referenties had en daarnaast ook zelf al de juiste buzzwords uitstaande, ben ik erg voorzichtig met andermans referenties over hoe goed iemand is. Als iemand die pak m beet 4 jaar speelt en één aankomende fret heeftlaten verhelpen en de desbetreffende technicus aanbeveelt, zegt dat mij niet zoveel. Evenzo als iemand een technicus aanbeveelt die heel goed hollowbodys uit de jaren 70 kan afstellen; dat zegt niets over hoe hij met een moderne superstrat voor metal omgaat.

    Dus.

    Wat wil je? Wat voor soort gitaar? En als je iemand aanbevolen krijgt, vraag dan even door.

    Ik persoonlijk kan Orpheo van dit forum van harte aanbevelen, maar hij werkt all fulltime en ik weet dus niet of ie reageren gaat. Hij bouwt echt hele, héle brute gitaren, is erg goed met elektronica, en een allround goede technicus. Maar is beduidend minder met zwevende tremolos haha. Bij mij heeft ie pickups geïnstalleerd, ter plekke een pickup gemod met andere magneten en pole pieces afknippen, snaarhoogte afgesteld (wat bij een gitaar met blocked tremolo erg goed ging, inclusief stukje hout in de neck pocket plaatsen en zo de hoek van de nek aanpassen, maar bij de gitaar met floating tremolo een stuk minder goed), en een algehele inspectie met bjjbehorend advies.

    Ik speel technische metal, fusion, prog rock, op eigenlijk alleen maar superstrats, en heb 'snel afgestelde' gitaren nodig.

    Zo.

    Doei.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Getver..... Leiderdorp was zo lekker om de hoek.....
    Ja, voor jou helemaal. Jij woont in de Merenwijk toch?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Jep........

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Sander van https://www.guitarchopshop.com in Den Haag.
    +2 goede ervaringen met mijn strats. Je moet zelf ook duidelijk zijn natuurlijk.(maar een leerling van Peer Dellen moet je een kans gunnen vind ik.)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    +2 goede ervaringen met mijn strats. Je moet zelf ook duidelijk zijn natuurlijk.(maar een leerling van Peer Dellen moet je een kans gunnen vind ik.)
    Ik ga nog steeds alleen naar Peer, maar Sander daar moet je zijn (en ik was er ook), zeker voor de toekomst.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top