Als dit niet het juiste subforum is, dan graag verplaatsen naar daar waar het wel gepast is.

Twee maanden geleden heb ik een Gibson Les Paul Custom Silverburst gescoord uit '81.
Degene waar ik 'm van heb gekocht is een vriend van me uit Engeland en die speelt in A gestemd dus er zaten echt dikke staalkabels op. Ondanks dat ik zelf ook vaak in B speel, wil ik deze gitaar houden om in standaard tuning te spelen.

Lang verhaal kort:
Ik doe normaliter altijd zelf m'n onderhoud en afstellingen, maar omdat deze gitaar voor mij echt een heel erg speciaal plekje heeft wil ik 'm laten afstellen door een pro. Eventjes een nieuwe top kam erop (door die dikke snaren is die redelijk "verpest") en gewoon even fijn afstellen.

Hebben je misschien een tip voor een goede luthier/bouwer/zaak waar ik dit zou kunnen laten doen in de wijde omgeving van Rotterdam (laten we zeggen binnen 50km van de stad, reizen is ook weer niet een heel groot probleem namelijk). Er zijn twee zaken die voor mij al af vallen en dat zijn De Gier en Vox Humana, vanwege ervaringen uit het verleden.

Thanks!