Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    In het slechtste geval heb ik dus iemand een dienst bewezen door hem te ontdoen van deze Line6! Ik ben te goed voor deze wereld...

    Tja, ik weet het allemaal ook niet. Dat is dan weer het voordeel van dingen tweedehands kopen, je kan het altijd weer met minimaal verlies doorverkopen dus je kan nog eens wat proberen. Zo heb ik ook nog een Boss ME-70, maar dunno... Ik pakte die er gewoon niet snel bij. Hopelijk is dat met deze Pod HD500x anders...

    Maar ik heb altijd geleerd dat je beter spijt kan hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt, dus bij dezen... Dingen doen en dan zie je verder wel

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Is ook zeker zo en neem mijn mening niet voor de absolute waarheid. Veel mensen zijn vreselijk tevreden over de producten van Line6.... ook hier op GN..!
    Ik ben veel minder enthousiast maar heb ook nooit iets van het merk in bezit gehad.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Die BR-80 is toch wel ietsje portabelerder dan he.
    Zo portable dat ie van tafel flikkert als je je gitaarkabel in plugt

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Is ook zeker zo en neem mijn mening niet voor de absolute waarheid. Veel mensen zijn vreselijk tevreden over de producten van Line6.... ook hier op GN..!
    Ik ben veel minder enthousiast maar heb ook nooit iets van het merk in bezit gehad.
    Ik heb zelf zo'n Line6 Toneport ergens in een la liggen. Fantastisch op het eerste moment. Werkt heel makkelijk, veel amps en fx. Na een tijdje gaan alle kabels aansluiten tegen staan en uiteindelijk klinkt alles net niet zoals je zou willen. Is wel een ding van 10 jaar oud en moddeling zal best beter zijn geworden
    Opnemen deed ik toen met Reaper, maar dat vond ik helemaal een drama. Wil gewoon een rode knop om op te drukken en dan spelen.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top