Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 122

Discussie: Maan

  1. #41
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ach, tis weer nieuw RTL materiaal.
    Als iemand het goed doet in een talentenjacht mag het meedoen met een dance programma, dan krijg je de crossovers als De Beste Zangeres, te gast bij LInda, af & toe bij Boulevard aanschuiven, presentatie van iets lifestyle achtigs en uiteindelijk vast waarde bij spelletjes.
    Artiesten waar "heel Nederland" voor thuisblijft maar je verder nergens op een podium zal aantreffen. Het is amusement voor de zaterdag avond, meer niet.
    Ik voorzie voor haar een glanzende carriere van veren in reten stoppen van andere RTL collega's en een beetje leuk en gevat doen voor een camera.
    Ik vind dat je haar toch een beetje tekort doet. Ik denk dat zij voor dat dansje heel erg hard heeft moeten werken en ik vind dat iemand die hard werkt, die verdient daarvoor respect.

    Ik ben het met je eens dat er heel veel pulp op TV komt en zeker bij de commerciele zenders. Ik ben daarin niet de enige, bijna 90% van de mensen vinden dat ook en willen wel eens af van het Geer en Goor, Linda de Mol, Wendy van Dijk en soortgelijke lang over datum meuk.

    En dan heb ik het maar niet over al die overbodige commercial breaks, waar geen 2% van de mensen naar kijkt. De meesten zetten het geluid uit, gaan pissen of halen iets te zuipen.

    Dat men daar gewoon mee doorgaat en zich niets aantrekt van de kijker, zegt iets over de grenzeloze eigenwijsheid van de TV baasjes.

    En laat ik het maar helemaal niet hebben over de geluidskwaliteit van de programma's.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik vind dat je haar toch een beetje tekort doet. Ik denk dat zij voor dat dansje heel erg hard heeft moeten werken en ik vind dat iemand die hard werkt, die verdient daarvoor respect.

    Ik ben het met je eens dat er heel veel pulp op TV komt en zeker bij de commerciele zenders. Ik ben daarin niet de enige, bijna 90% van de mensen vinden dat ook en willen wel eens af van het Geer en Goor, Linda de Mol, Wendy van Dijk en soortgelijke lang over datum meuk.

    En dan heb ik het maar niet over al die overbodige commercial breaks, waar geen 2% van de mensen naar kijkt. De meesten zetten het geluid uit, gaan pissen of halen iets te zuipen.

    Dat men daar gewoon mee doorgaat en zich niets aantrekt van de kijker, zegt iets over de grenzeloze eigenwijsheid van de TV baasjes.

    En laat ik het maar helemaal niet hebben over de geluidskwaliteit van de programma's.
    Ik voel me net zo hard aangesproken Han. Een talentenjacht gaat niet over hard werken maar hard presteren en veel mensen hier vinden haar onder de maat, hetgeen niet betekent dat ze voor de massa wellicht niet fantastisch kan zijn.
    Wat betreft de programma's die je noemt, spreken de kijkcijfers van de industrie je keihard tegen. Natuurlijk zou het mooi zijn als de realiteit anders is, maar da's helaas niet het geval en Maan is een direct (en nog niet eens het slechtste) product van die industrie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Drew Ofhte Drew dus dan he
    Ook dat memorabele moment staat op m'n kalender

  3. #43
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Heb je die Voice of Holland gezien waar Dilanah Smith ook als kandidaat aan deelnam? Zegt toch veel over zo'n show en over de jury.

    Maan heeft de 2016 Voice gewonnen en die win je niet als je niets voorstelt, hoe belachelijk zo'n show ook kan zijn.

    Wat een wereld, waar is verdomme de Rock and Roll gebleven?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Heb je die Voice of Holland gezien waar Dilanah Smith ook als kandidaat aan deelnam? Zegt toch veel over zo'n show en over de jury.

    Maan heeft de 2016 Voice gewonnen en die win je niet als je niets voorstelt, hoe belachelijk zo'n show ook kan zijn.

    Wat een wereld, waar is verdomme de Rock and Roll gebleven?
    In mijn vingers

    Serieus: Maan moest ik in het begin niet zo, waarom weet ik niet, misschien wat irritant. Toch ben ik haar kwaliteiten gaan waarderen en vind ik nu haar erg goed, met name haar zangkwaliteiten.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Heb je die Voice of Holland gezien waar Dilanah Smith ook als kandidaat aan deelnam? Zegt toch veel over zo'n show en over de jury.

    Maan heeft de 2016 Voice gewonnen en die win je niet als je niets voorstelt, hoe belachelijk zo'n show ook kan zijn.

    Wat een wereld, waar is verdomme de Rock and Roll gebleven?
    Wat bedoel je precies Han, dat Dilanah Smith onterecht en Maan terecht gewonnen hebben...??

    Het is één groot spektakel met de kandidaten als kapstokje voor het genereren van kijkcijfers en de daarmee gepaard gaande advertentie inkomsten. Of was je even vergeten dat het een commercieel omroep is? Het gaat echt niet om kwaliteit, ze hebben een clubje aangenomen die het programma voor een X bedrag in elkaar zetten met voldoende exposure en wat BN'ers die ernstig kunnen kijken. Zakt het format wat in...? Dan huren ze bijv. Anouk, die zich nog nooit ergens heeft kunnen gedragen en heel NL (volgens jou 5%) buitelt weer over elkaar op FB etc. om haar verontwaardiging te uiten in mensonterend Nederlands.

    Rock & Roll is ergens anders Han.

  6. #46
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Dilana had al een hele carriere achter de rug in Amerika en laat zich niet meer kneden zoals een jong kind dat denkt beroemd te kunnen worden.

    Zou dat er wat mee te maken hebben?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Dilana had al een hele carriere achter de rug in Amerika en laat zich niet meer kneden zoals een jong kind dat denkt beroemd te kunnen worden.

    Zou dat er wat mee te maken hebben?
    Dat maakt ze iedereen wijs, maar da's echt niet waar. Ze heeft er in een paar voorprogramma's getoerd. Waarom zou Dilana Jansen van Vuren uit Emmen zo'n carrière achter de rug hebben en dan bescheiden weer hier neerstrijken?

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Het is natuurijk heel erg aantrekkelijk om deel uit te mogen maken van de RTL familie. Je verdient bakken met geld en deuren gaan open. De vraag is nog, koppelen ze je aan een theaterproductie van Albert Verlinde of gaat Ewbank's BMG met je aan de slag, dan krijg je wellicht een duet met Marco, proppen ze een singeltje als titelsong in een van hun films of wordt je inzending voor het Song festival.
    Als je op een dag een single staat in te zingen met Erik Hulzebosch weet je dat het een aflopende zaak is.

    Maan begint net natuurlijk en aangezien ze kan zingen EN dansen liggen de opties, Ewbank, Verlinden of BN'r allemaal nog open.
    Spannend!
    Laatst gewijzigd door Pepe; 29 september 2017 om 00:15
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #49
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Ik hoop dat ze slim genoeg is om dat door te hebben.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #50

    Standaard

    De Munt mocht muntjes slaan omdat ze daar goed in waren. Je hoorde een spectaculaire klap, en dan kwam er iets uit dat compleet inwisselbaar/identiek was aan hetgeen ervoor was gemaakt. Da's ongeveer hoe de sterren in NL ook worden gemaakt. Dat Ali B. een beetje hakkelt en BAM, weer een ster.

    Het niveau van zingen en dansen van Maan bereik je niet door op de bank te hangen, je nagels te lakken en krinkelchips te eten. Dus voor het harde werk kan ik alleen maar bewondering hebben. Dat is de ambachtelijke kant ervan. Als je diezelfde energie en ambitie hebt en je begint jong genoeg kun je van alles onder de knie krijgen.

    De vraag is alleen of al die ambitie leidt tot iets dat ik mooi, prettig of aansprekend vind. Bij Paul de Leeuw (werkt keihard) herinner ik mij plots weer waarop de aanknop van de TV ook als uitknop fungeert.

    In NL verwarren we dit soort zaken voortdurend met elkaar en maken we hele hele Story's, Privé's vol met 'Bekende Nederlanders' die uitsluitend bekend zijn van Wie is de Mol. Als je maar hard genoeg loopt te schreeuwen op het perron of in een trein van een land waar hotels helemaal niks kosten ben je potentieel een BN'er. Spreek je twee keer per uitzending de bezwering: Ik zit op Joke en barst je spontaan in snikken uit als je naar huis wordt gezonden, dan kun je weer jaren mee.

    Daar steekt Maan voor mij helemaal bovenuit. Vind ik het geweldig, pakt het me etc.? Absoluut niet. Maar ze is hard op weg een vakvrouw te worden. Wat mij betreft had ze ook slagroom taarten mogen maken.

    Kennelijk is er behoefte aan dit soort drivel. Er zijn nu ongeveer 50 van dat soort zenders. Beschaving hè?
    Ik kan Han's redenering prima volgen. Ik zie liever Maan dan Paul de Leeuw. Maar da's niet genoeg.
    Mijn mening maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top