Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 122

Discussie: Maan

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Liever maan dan gordon. Veel liever.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Liever maan dan gordon. Veel liever.
    liever maan dan dan.....

    Kunnen we hier geen meme's van gaan maken. Waar we alles prijzen waarvan we vinden dat maan beter is.
    "liever Maan dan een oude leverworst"

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    liever maan dan dan.....

    Kunnen we hier geen meme's van gaan maken. Waar we alles prijzen waarvan we vinden dat maan beter is.
    "liever Maan dan een oude leverworst"



    via Imgflip Meme Generator


    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het is natuurijk heel erg aantrekkelijk om deel uit te mogen maken van de RTL familie. Je verdient bakken met geld en deuren gaan open. De vraag is nog, koppelen ze je aan een theaterproductie van Albert Verlinde of gaat Ewbank's BMG met je aan de slag, dan krijg je wellicht een duet met Marco, proppen ze een singeltje als titelsong in een van hun films of wordt je inzending voor het Song festival.
    Als je op een dag een single staat in te zingen met Erik Hulzebosch weet je dat het een aflopende zaak is.

    Maan begint net natuurlijk en aangezien ze kan zingen EN dansen liggen de opties, Ewbank, Verlinden of BN'r allemaal nog open.
    Spannend!
    Misschien doet ze wel heel hard haar best om te doen wat het publiek het liefst ziet. Misschien werkt ze zelf ook wel heel hard om zo goed mogelijk op het podium te staan. Sowieso vind ik dat een goed ding om te leren, podium performance. Ik snap niet dat iemand afgerekend wordt op het feit dat ze zo correct mogelijk voor de camera wil staan. Dat is toch ook helemaal de bedoeling als je voor publiek speelt? Dat zouden wij als muzikanten helemaal moeten weten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #55
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Dat is mijn punt ook niet.
    Talent & hard werken, heel mooi.
    Ik heb het over het klassieke devil's crossroad.
    In dit geval, zet je je naam als vrij artiest onder een exclusief contract van John de Mol, Ewbank of Erwin Galjaard.
    Je kostje is dan gekocht maar je geeft je zeggenschap met dat wurgcontract op.

    Het is een moeilijke keuze als je talent hebt, leap of faith vs jump the bandwagon.
    Meestal zie je artiesten zwichten wanneer hun eigen carriere op zijn einde loopt. De Gordon's en Trijntjes. Soms denkt een artiest beide te kunnen doen zoals Anouk. We zullen zien wat eerder komt, een nieuw album of Wie is de Mol.
    En soms zegt iemand, stop dat contract in je hol. Met het gevaar dat je volgend jaar weer anonieme Nederlander bent.

    Maan heeft al een wurgcontract met Galjaard getekend dus die heeft haar talent al verkocht. Is dat erg?
    Voor een RTL 4 kijker waarschijnlijk niet.
    Maar ik kan weinig interesse opbrengen voor een artiest die het roer uit handen geeft en zelf blijkbaar weinig vertrouwen heeft in eigen kracht.
    Dus die Maan, die komt er wel. Dat is al helemaal uitgetekend.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 29 september 2017 om 13:47
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #57
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Kweenie, haar vader is regisseur bij Pauw en kent waarschijnlijk het klappen van de zweep wel. Dus hij zal zijn dochter behoeden voor verkeerde contracten schat ik.

    Dat John de Mol ongeveer de ergste is zou mij niet verbazen. Wat die al die jaren voor een pulp heeft bedacht is verschrikkelijk, maar kennelijk wil het volk graag pulp.

    En als je dat zegt ben je arrogant en dat ben ik ook, maar er zijn ook verdomd goed TV programma's.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Besef mezelf eigenlijk dat ik mezelf nauwelijks bewust ben van BN'ers, mijd alles waar ze in zitten of te horen zijn.
    Lang geleden had je in Den Bosch de Chez Nous, een homobar.
    Was de enige kroeg naast een stel boom-boom-clubs die tot laat in de nacht open was 7 dagen per week, dus behalve een plek voor homo's ook een plaats voor verslaafden, bohemians, en verstandelijk beter ontwikkelde mensen dan het kermisclubvolk.
    Ben daar destijds regelmatig Albert Verlinden tegengekomen, zonder dat ik wist wie hij was.
    Die gast had altijd iets over uitstraling, kan op televisie enzo, en dan dacht ik altijd aah, ik word versierd door een homo hier, kan gebeuren in een homobar.
    Kende heel die gast niet, pas later zag ik een keer dat die gozer kennelijk echt in de showbizz zit.
    Was ik homo geweest, dan had ik nu misschien ook bij Boulevard gezeten, begrijp ik nu, of een liedje gezongen met Hulzebosch ?

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wel lachen.... m'n broer zei laatst dat hij zich bij Albert Verlinde altijd afvroeg: waar ken ik hem van? Lang geleden in het schnabbelcircuit van Brabant speelde hij met de broer van Albert West in een band en dan kwamen ze vaak een heel erg enthousiaste aardige gast tegen, die van alles presenteerde en enorm positief was. M'n broer verbaasde zich erover dat de bandleden zo naar tegen hem deden, gast was ok toch? Dat was Albert Verlinde dus.

  10. #60
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Er was iets in het journaal over Maan. Als ik het goed begrijp had zij een live optreden in een radioprogramma en daar kwam een streaker naar binnen gehuppeld.

    En dat zou onderdeel zijn van het programma en dus georganiseerd.

    Maan zou zo zijn geschrokken van die jodokus dat ze begon te huilen.

    Wie weet daar meer van?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top