Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Standaard Zal met m'n kater overleggen

    Zo, maar weer eens een nieuwe posten.

    Gebruikte gear en werkwijze is ondertussen, denk ik, wel een beetje bekend?
    Gebruikte gitaar is de Cort X4, met EMG-HZ pups. Een schijtgoedkoop gitaarje, maar een eye opener waar het de waar voor zijn geld betreft.
    Speelt goed, klinkt goed. Tovert een debiel happy grijns op mijn gezicht.

    Tuurlijk! Er zit weer een citaat in. Don't touch, van Norma Tanega. In 1967 (?) liet ze met een blosje doorschemeren dat zij en mevrouw Dusty S. een stelletje waren, wat een über moedige ontboezeming was.
    Nu heb je de pride waarbij dat soort modesty helemaal overboord is.

    Op de autodingest van Genève is Don't touch bij de duurdere auto's zeker aan de orde. Sommige bezoekers stelen als de raven. Het lied dus:

    Zal met mijn kater overleggen

    Genève 2017
    de lente in de bol
    de deuren veelbelovend open
    de order portefeuille vol

    Genève 2017
    220 exposanten
    CEO's en andere mooipraters met
    koppen als natte kranten

    Genève 2017
    Wie krijgt er een echte scoop
    zeker niet de lokale dealer
    uit de Ronde Hoep

    Genève 2017
    Het thema lijkt weer sport
    duurzaamheid af door de achterdeur
    milieu - lieve schat - aan gort

    br
    Dus we gaan van kroegie naar kroegie
    gezelligheid niet het beste punt
    maar ze hebben veel lekkere drankjes
    die gaan puur en onverdund

    Ref
    Ik klink alsof ik glas heb ingeslikt
    zal met mijn kater overleggen
    of ie wil dat ik koffie voor 'm zet
    't is vast te laat om nog nee te zeggen

    W16mrt2017

    Het lijkt erop dat mijn teksten wat autodingest aan het worden zijn, over auto gesproken.
    Maar dat kan zo maar weer over zijn. Het wordt weer tijd voor dampende verhalen. Dit is wel netjes....

    http://picosong.com/wwmAQ

    Enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #2

    Standaard

    ik vin het weer mooi sjakie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    ik vin het weer mooi sjakie
    Ah..., je bent er snel bij. Leuk dat je m leuk vindt.
    En dank je voor het luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4

    Standaard

    Gus, onze Bob Dylan van de lage landen ;-) Een weer authentiek Gus nummer. Er valt hier en daar op de mix wel wat aan te merken maar enthousiasme en een zekere charme zijn belangrijker dan perfectionisme wat mij betreft. Ik vind het weer een juweeltje!

  5. #5

    Standaard

    Wat schrijf je toch een intrigerende liedjes Gus! Maar ja wat doe je ook op die Salon? Of ging je voor een klokje en raakte je verdwaald? Je zang intrigeert overigens al evenzeer. Hier wel heel mooi in de sfeer van de Geneefse 'cafard' op wielen. Lekker, salon-fähig!
    Laatst gewijzigd door Charlie McD; 21 september 2017 om 15:38
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Gus, onze Bob Dylan van de lage landen ;-) Een weer authentiek Gus nummer. Er valt hier en daar op de mix wel wat aan te merken maar enthousiasme en een zekere charme zijn belangrijker dan perfectionisme wat mij betreft. Ik vind het weer een juweeltje!
    Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat zijn neus nog nèt iets groter is.
    Verder ben ik natuurlijk heel blij met de opmerking over authentiek en juweeltje. Ik voel me helemaal in feeststemming. Echt waar!
    Verder is perfectionisme voor poessies, alhoewel jij (geen poessie) daar zelf akelig dicht bij in de buurt komt.

    Misschien, ooit......
    Dank je wel.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD Bekijk bericht
    Wat schrijf je toch een intrigerende liedjes Gus! Maar ja wat doe je ook op die Salon? Of ging je voor een klokje en raakte je verdwaald? Je zang intrigeert overigens al evenzeer. Hier wel heel mooi in de sfeer van de Geneefse 'cafard' op wielen. Lekker, salon-fähig!
    Cafard ken ik alleen uit het Frans. Als in de blues zingen. Ik vind het een leuk idee, ik had die associatie niet gehad. Misschien geen blues, maar wel een lament.
    Ik vind de Zwitserse versie van gezelligheid bedroevend.
    Het is een interessante show. Onze jongste heeft een opleiding in die richting. Bij ons wordt auto nog met een hoofdletter geschreven.
    Vandaar.
    Overigens heb ik het voornemen je ook nog even een PM te zenden.
    Omdat er even andere zaken zijn die ik even aandacht moet geven.

    Thanks! Ik vind het leuk dat je er aandacht voor hebt gehad.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #8

    Standaard

    De cafard is het Franse lamlendige zondagmiddaggevoel. Gezelligheid hoort daar zeker niet bij en de blues raakt er zeker aan. Vroeger had ik er veel last van en wenste ik dat de week een dag korter duurde. Nu ben ik er geheel van verlost. Leuk dat jullie zo nu een dan een goede reden hebben om naar Genève af te reizen. Ik was er in mijn werkende leven veel, maar voor hele andere zaken. Om de wereld beter te maken... Dat is niet echt gelukt, geloof ik.
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  9. #9

    Standaard

    Ik vind het tamelijk hautain (van mij) om tegen jou te zeggen dat je het bij het verkeerde eind hebt.
    Zonder het idealisme zou de wereld pas echt cafard zijn.

    Dus, zonder dat ik ook maar een idee heb over hoe of wat: Dank je wel!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat zijn neus nog nèt iets groter is.
    Verder ben ik natuurlijk heel blij met de opmerking over authentiek en juweeltje. Ik voel me helemaal in feeststemming. Echt waar!
    Verder is perfectionisme voor poessies, alhoewel jij (geen poessie) daar zelf akelig dicht bij in de buurt komt.

    Misschien, ooit......
    Dank je wel.
    Vriendelijke groet, Gus
    Wetenschappelijk onderzoek nog wel Gus haha :-) Verder denk ik niet dat ik echt perfectionistisch ben maar eerder netjes ben :-) Mijn moeder noemde mij vroeger altijd een rotzooikont waardoor ik op een gegeven moment het tegenovergestelde wilde bereiken. Dat heeft geleid tot soms OCD achtige taferelen van kleding op kleur en netjes op een rijtje en maakt dat ik in mijn creativiteit soms te netjes wil zijn. Maar diep van binnen ben ik vast nog wel een beetje die rotzooikont waardoor mijn ware creatieve talent nog de nodige expressieve uitspattingen krijgt, althans dat hoop ik :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top