Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Quilte maple top?

Aantal stemmers
48. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Yea

    17 35,42%
  • Nay

    15 31,25%
  • Tetten

    19 39,58%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Kan geweldig mooi zijn. Kan ook afgrijselijk zijn. Ligt er maar aan hoe je het combineert met de rest van de gitaar.

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een dekkende lak op de body i.c.m. een onwaarschijnlijk fraaie tekening op een full maple neck (telecaster- of stratocaster modelletje). Ik denk aan een prachtige tijgerstreep, of een birds eye tekening. Smitty maakt gitaren met gestreepte maple nekkies om van te watertanden.
    - "Wie zegt u?"
    - "Ik zei SMITTY!!!"


    Ik heb trouwens ook een zwak voor telecasters met een spalted maple top. Mooi man. 'Double bindings' langs een prachtig, transparant, lichtblauw spalted maple body, verchroomde hardware, inclusief de slagplaat, en dan een Smitty nekkie.... SCHITTEREND!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #32

    Standaard

    Heb een Cort Aero11, zodra ik weer foto’s kan hosten zal k m posten.
    Je had ze in rood, paars en houtskool/charcoal. Heel donker grijs met zwarte tekening.
    Een bescheiden soort van ordinair.

    Ik erken dat goed smaak, whatever that may be, nou niet direct de meest in het oog lopende kwaliteit is. Daar had ik m dus ook niet voor gekocht.
    Het is de meest brutale gitaar die ik heb. Verreweg.
    Dus iets van die sletterigheid lijkt terug te komen in het geluid.
    En in mij. Want als Tom Petty ons verlaten heeft zit ik als leeftijdgenoot in de gevarenzone, al 40 jaar waarschijnlijk! En moet ik alle zeilen bijzetten.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ah een SZ betaalbaar, string through... één van de Ibanezzen waarover ik nog weleens geboomd heb ja..
    Er stonden ten tijde van mijn post 2 te koop op marktplaats. Erg over getwijfeld, maar ik ben geen verzamelaar, ik speel liever haha. Zou niet weten welke gitaar ik zou willen verkopen om deze te bekostigen. Heb alleen maar gitaren (drie elektrische) die ik ook echt gebruik met een specifiek doeleinde. Maar als ik een gitaar erbij zou moeten hebben, ik zou deze blind kopen. Ibanez staat altijd al bekend om value for money, maar deze is echt niet normaal meer.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vodje Bekijk bericht
    Hoe pooier, hoe mooier...
    Eerste post hier en nu al sig-waardig.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Is dit trouwens wat? Smaakvol bedoel ik. Ik heb voor 109 euro + verzendkosten deze Yamaha Pacifica 212 VQM in Caramel Brown gekocht als opknapper.



    Zo moet ie worden.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Los van de top (folie of fineer?) zijn dat gewoon goede instapgitaren. Die plakplaatjes zijn imho dan weer 'over de top' ;-) maar dat zal de bedoeling zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Dat "zo moet ie worden" schreeuwt om een chroom pickup-ring en TRC.

    Edit: te snel. De gitaar die je gekocht hebt heeft al een zwarte brug. Dan zou ik voor een zwarte slagplaat en zwarte knoppen en zwarte al het andere gaan. Gaat goed bij de toets.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 3 oktober 2017 om 12:19
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht

    De gitaar die je gekocht hebt heeft al een zwarte brug. Dan zou ik voor een zwarte slagplaat en zwarte knoppen en zwarte al het andere gaan. Gaat goed bij de toets.
    Bedankt! Dat vind ik wel een goed idee. Ik ga eens fotoshoppen om te kijken hoe dat eruit ziet.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  9. #39

    Standaard

    wat kan het je schelen wat anderen ervan vinden?
    heb je zelf geen mening ofzo.......

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik sta altijd open voor suggesties. Open mind en zo....
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top