Dan zit je met je vierjarige zoon in de auto aan het luisteren naar een rustig metal deuntje van Arch Enemy, kijk je in de achteruitkijkspiegel en zie je je zoon goedkeurend meeknikken op het ritme van de muziek...een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik steek mijn devilhorns in de lucht. Zoonlief doet hetzelfde en zegt....coole muziek papa....

Trotser kon ik op dat moment niet worden....

Tijdens de bouw van mijn progcaster vraagt hij mij dikwijls wanneer hij een gitaar krijgt, want hij wil ook muziek maken net als papa... Wat doe je dan? Uiteraard begin je de bouw van zoon's eerste gitaar te plannen...

We schuimen het internet af en als er een foto passeert van James met zijn Ken Lawrence explorer voor een achtergrond van pyrotechnics zegt zoon plots....wat een coole gitaar papa... Dus het wordt een explorer...mijn zoon heeft een geweldige smaak in gitaren

Op naar de ontwerpfase....
Het zal een verkleinde explorer worden met een scale van 550 mm, 1 enkele bridge pick-up en een volume...gewoon een scheurbeest eigenlijk...
Verder zal ik onderdelen gebruiken die ik nog heb liggen, een zwarte vaste telecasterbrug, een tusq nut, zwarte gotoh tuners....

[IMG][/IMG]

Uiteraard ligt mijn prioriteit nu even bij de progcaster maar ik begin al aan de voorbereidingen... Mallen maken...

Groeten,

Ef.