Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Ja, ik had dit al gehoord (en besteld) op Bandcamp. Lekker ouderwetse neoclassical shred. Dat hoor je niet veel meer tegenwoordig.
    Dat mensen hier zenuwachtig van worden begrijp ik niet. Dan ga je toch gewoon wat sneller luisteren? Ik word van andere dingen weer zenuwachtig, opgefokte zang bijvoorbeeld. Ik hoop dus dat de overige stukken op je nieuwe plaat ook helemaal instrumentaal zijn.

    And since you asked... En ik beperk me dan even tot nieuw werk van bekende shredders waar ik pas naar heb geluisterd.
    Death of Roses van Tony MacAlpine: Vroeger bij hem veel neoclassical. Nu hoor ik vooral chromatische stukken. Wel mooi hoor, maar niet aan te raden voor mensen die al zenuwachtig worden van Bach on steroids.
    Wheelhouse van Greg Howe: Een andere pionier van het neoclassical genre. Is nu helemaal op de fusion toer. Daar hoef jij geen concurrentie meer van te verwachten.
    Wall of Sound van Marty Friedman: Dit zit meer in jouw hoek. Ik hoor duidelijk de klassieke invloeden al is dat niet zozeer Bach. Marty kan nog steeds vreselijk snel tekeer gaan, maar regelmatig neemt hij gas terug waardoor het een veelzijdige plaat is geworden. Minpuntje voor 1 nummer met een opgefokte zanger.
    Laatst gewijzigd door mountainman; 10 september 2017 om 14:21 Reden: spelvoudje
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Waar ik naar luister? Nu naar jou.
    En ik zou vaker naar je luisteren als je vaker zou posten.

    Ondanks dat deze muziek niet helemaal in touch is met mijn tijdgeest, vind ik je een heel fijne vakman.
    Je had een gitaar met goudkleurige pups een jaar of wat terug. Als dit ook weer op die gitaar is gedaan, behoeft dat verder geen uitleg.

    Je snapt: als dit een andere gitaar is, zou ik uitleg over hoe en wat wel leuk vinden.
    Nice! D.i. niet de plaats en France, maar gewoon nice dus.
    Vriendelijke groet, Gus
    Hey Gus!

    Het is een combinatie van meerdere gitaren, meeste rhythms zijn gedaan op mijn Lag Arkane Custom (heeft gouden pickups, blackouts: bedoelde je die?)

    Alle leads zijn gedaan op mijn nieuwe Carillion Polaris gitaar.

  3. #13

    Standaard

    Kejje nagaan.
    Die polaris ken ik niet; iedere dag leer ik weer wat.
    Klinkt voortreffelijk, jij bent voortreffelijk: sjaapoo!

    Ik zet m nog S op.
    Vriendelijke groet. Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14

    Standaard

    Neo classical bulshit dus....Goed gemaakt en razendsnel. Erg razendsnel zelfs...Batio zou zich nog achter de oren krabben denk ik.

    Raakt het me? Nee, daar haak ik af ....het is me te veel gymnastiek en te weinig melodie..
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Neo classical bulshit dus....Goed gemaakt en razendsnel. Erg razendsnel zelfs...Batio zou zich nog achter de oren krabben denk ik.

    Raakt het me? Nee, daar haak ik af ....het is me te veel gymnastiek en te weinig melodie..
    Nou ja...bullshit? Dat het niet je muziek is, oké maar om het zo te omschrijven? En te weinig melodie? Het stikt van de melodie!
    Misschien bedoel je het niet zo negatief maar zo komt het wel bij mij binnen. Anyway, ook dat is een mening...toch?

  6. #16

    Standaard

    Nou ja...Neo classical bulshit zijn niet mijn woorden maar van de uitvoerende artiest. Ik heb het beluisterd...jij blijkbaar niet.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  7. #17

    Standaard

    O, en het is wel mijn muziek hoor...
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  8. #18

    Standaard

    Normaal hang je je gitaar aan de wilgen maar wij zitten hier gezellig om een kampvuur. Fikken dat ze doen die gitaren, de bas gaat er straks ook op....Zoals ik al eerder zei, voor mij ben jij de top!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top