Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard Descending Upon Hades [nieuwe track]

    Beste gitaarnetters,

    Ik heb reeds een nieuw nummer uitgebracht van mijn opkomende (3rde) solo plaat.

    Redelijk stevige track (metal) met een overdosis aan Bach dingen (neo-classical)

    Hier is de track:

    https://youtu.be/NmrK41BCWf8

    Mocht je het vet vinden en denken van; ik wil meer. Dan kun je de plaat pre-orderen @ www.mendelian.bandcamp.com

    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Greetz,

    Mendel

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Je gitaarwerk is geweldig! Erg technisch maar zeker ook melodieus. Niks op aan te merken.
    Alleen de drums zijn ( wat mij betreft ) slecht gedoseerd. Teveel double bass en weinig dynamisch. Ligt misschien ook aan het feit dat de bekkens en hihat erg zacht in de mix staan. Zal aan je voorkeur liggen ( en die van mij ). Keys zijn ook erg goed! Ook zelf gespeeld?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ehm bedankt ik ga wel weer postzegels verzamelen. Vette shizzle weer Mendel!! Wauw

  4. #4

    Standaard

    GOEEEEEEEEEEEEDDDDD !!!!! en lol

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Je gitaarwerk is geweldig! Erg technisch maar zeker ook melodieus. Niks op aan te merken.
    Alleen de drums zijn ( wat mij betreft ) slecht gedoseerd. Teveel double bass en weinig dynamisch. Ligt misschien ook aan het feit dat de bekkens en hihat erg zacht in de mix staan. Zal aan je voorkeur liggen ( en die van mij ). Keys zijn ook erg goed! Ook zelf gespeeld?
    Hey dude, thanks voor de feedback!
    Drums zijn gedaan door Koen Herfst (Armin van Buuren) en de keyboard solo door Alex Karlinksy (heeft meegewerkt aan de soundtrack van Kung Fury).

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Aha...een echte drummer en geen software! Wel knap gespeeld, dat dan weer wel! Blijf erbij dat de drumsound beter kan, wat de bekkens betreft. Nogmaals: kwestie van smaak....
    Key-solo is erg goed

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Bach on steroids....

    Ik vind het erg knap gespeeld, hoewel het totaal mijn muziek niet is en ik denk dat hier en daar de mix inderdaad nog wat beter gebalanceerd kan worden. Technisch qua spel helemaal af, daar kun je heel erg trots op zijn!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Klinkt superprof en dope als je hier van houdt. Maar totaal niet mijn muziek word er mega onrustig van :P . Maar nogmaals wel supergoed gedaan

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Thanks voor de feedback allen!
    Ik ben nieuwschierig waar jullie tegenwoordig naar luisteren, nieuwschierig naar jullie achtergrond.

    Thanks!

  10. #10

    Standaard

    Waar ik naar luister? Nu naar jou.
    En ik zou vaker naar je luisteren als je vaker zou posten.

    Ondanks dat deze muziek niet helemaal in touch is met mijn tijdgeest, vind ik je een heel fijne vakman.
    Je had een gitaar met goudkleurige pups een jaar of wat terug. Als dit ook weer op die gitaar is gedaan, behoeft dat verder geen uitleg.

    Je snapt: als dit een andere gitaar is, zou ik uitleg over hoe en wat wel leuk vinden.
    Nice! D.i. niet de plaats en France, maar gewoon nice dus.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top