Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Mooi! Dan kun je nu ook met je gitaar als richtantenne precies bepalen waar de brom vandaan komt. Beweeg naar waar de storing het hardst is en je hebt de bron. Die wegnemen en je kunt altijd bromvrij spelen
    De folie op de slagplaat was er al !!! De bron van de storing weet ik.. Het zijn de lichten in de living en de keuken. Wanneer deze niet branden is het gebrom gedaan. Raar maar waar.!!!! Maar ik kan moeilijk mijn vrouw in het donker zetten als ik 's avonds repeteer..

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Misschien eens een elektricien naar laten kijken.....

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    De bron van de storing weet ik.. Het zijn de lichten in de living en de keuken. Wanneer deze niet branden is het gebrom gedaan. Raar maar waar.!!!! Maar ik kan moeilijk mijn vrouw in het donker zetten als ik 's avonds repeteer..
    Snap ik Wat voor verlichting is dat? halogeenspotjes? LED? Met dimmer?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    De folie op de slagplaat was er al !!! De bron van de storing weet ik.. Het zijn de lichten in de living en de keuken. Wanneer deze niet branden is het gebrom gedaan. Raar maar waar.!!!! Maar ik kan moeilijk mijn vrouw in het donker zetten als ik 's avonds repeteer..
    Ik zie het probleem niet (je vrouw in het donker zetten) maar halogeenspots hebben vaak een transformator toch? Heeft die er niet iets mee te maken?
    Edit: En een dimmer ja, en een beeldscherm ook...

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik zie het probleem niet (je vrouw in het donker zetten) maar halogeenspots hebben vaak een transformator toch? Heeft die er niet iets mee te maken?
    Edit: En een dimmer ja, en een beeldscherm ook...
    De verlichting zijn allemaal ledverlichting. in de living aparte ledlampen met hun eigen elektronische transfo.
    In de keuken ledverlichting op 220V. Geen dimmers.. Deze verlichting wordt wel aangestuurd met een PLC.
    De verlichting in het bureau waar ik speel zijn ook leds en deze geven geen storing? maar deze zijn dan wel niet aangestuurd door een PLC. In mijn fietswinkel werkt ook alles op PLC en deze geven ook geen storing..
    Blijkbaar is net mijn bureau de stoorzender (verzameling elektriciteitsbuizen onder de grond)
    Het rare is ..Ik heb de U2 zender-ontvanger voor kabelloos te spelen met mijn gitaar. Wel wanneer ik met mijn gitaar in de living gaat is de brom ook weg. Ik speel zonder gitaarversterker, gitaar op mijn Boss ME25 pedaal en rechtstreeks op mijn mengpaneel en actieve boxen.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    De folie op de slagplaat was er al !!! De bron van de storing weet ik.. Het zijn de lichten in de living en de keuken. Wanneer deze niet branden is het gebrom gedaan. Raar maar waar.!!!! Maar ik kan moeilijk mijn vrouw in het donker zetten als ik 's avonds repeteer..
    Jawel hoor, dat kan zeker.
    Jij hebt er wat voor over (je maakt haar lid van wat vroeger de blindenbieb werd genoemd - tegenwoordig loket gepast lezen) en zij krijgt haar boeken ingesproken thuis. Kan ze in het donker lezen en jij kunt bromvrij spelen.

    Een beetje crea zijn hoor!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Of steek een romantisch kaarsje op...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Of steek een romantisch kaarsje op...
    Nòg beter!
    Crea en romantiek.
    Maar ja, dan komt ie nog niet aan spelen toe, woml.
    Vreindelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #29

    Standaard

    hahahah...kom leg het stil. kheb het opgelost....mijn vrouw moet maar meezingen...zo zit ze bij mij en kan ik de lichten doven in de living

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top