Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard HNOGD Fenix Les Paul

    Jaja, het is weer tijd voor een (verrie) heppie nieuw olt guitaar dej

    Wederom veel dank aan mijn goede vrienden bij de Used Products voor deze beauty.

    Een Fenix Les Paul gebouwd door Young Chang (Korea) in de periode ca 1995/96(?). En gebouwd zoals het moet; volle mahonie body met een dikke esdoorn (maple) cap en niets van dat moderne gewichtsbesparende onzin. Mijn keukenweegschaal gaat maar tot 5 kilo en geeft een dikke error

    Gotoh tuners, brug en staartstuk en waarschijnlijk komen de pickups daar ook vandaan. De bolling/carve van de top is, uhhhh, top!
    Mooie MOP/abalone inlays in het fretboard en op de kop.
    Ik heb gisteren alleen even de potmeters vervangen want er was er eentje dolgedraaid en als je dan toch bezig bent...

    Maargoed, foto's:






    Lastig te fotograferen dat zwart, zeker met een iPhone. Maar I'm in love

    Mijn Gibson LP studio is zich een beetje zorgen aan het maken of hij nog wel van de muur komt want dit is toch wel erg tof zo'n black beauty.

    Ik had een beetje last van GAS de afgelopen weken en heb buiten deze de verzameling nog aangevuld met een Maya strat, een "Johnny Guitar" matsumoko LP style en een Kitty Hawk Supreme Counterpoint versterker. (Misschien gooi ik nog wel wat foto's online daarvan als ze klaar zijn want er zit nog wat werk aan.)
    Ik begin langzaamaan te snappen wat vrouwen leuk vinden aan winkelen (Maar dit blijft leuker dan 20 paar schoenen, toch?)

    Dit is nu mijn tweede gitaar die bij Young Chang vandaan komt en ik moet zeggen dat die gasten wel konden bouwen zeg. Complimentje voor de Koreanen!
    Genoeg geluld nu, zo eens gaan kijken of Max verstappen vandaag verder komt dan rondje 8. (edit; zucht....)
    Laatst gewijzigd door Sander-H; 4 september 2017 om 00:10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top