Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 259
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Prijzen fluctueren toch ook van benzine en aardappelen.

    Online electronicawinkels doen dit ook. Niks vreemd aan en business as usual. Gewoon scherp blijven, wij delen hier immers kortingcodes.

  2. #72
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    70

    Standaard

    Het loont om de prijs dagelijks in de gaten te houden. Ik aas al heel lang op een Aguilar Tonehammer 500 amp. Die was heeeeeel even veel te goedkoop èn op voorraad bij Bax. Een halve dag later was helaas de prijs alweer op het oude niveau.
    Er staat bij de gitaarboer hier een Squier Standard Strat waar ik wel interesse in had. Prijs €310,=
    Even kijken bij Bax: €269,= Dat scheelt al wat. Volgende dag, 1 april, weer even kijken bij Bax: Nu €125,= Dat klopte vast niet maar wel meteen besteld. Met afterpay, dus als het niet doorgaat heb ik ook niet betaald. (Hoef ik niet te wachten op geld terug) In de hoop dat zo'n order automatisch wordt verwerkt. 2 april weer kijken: Prijs weer €269,=. Vervolgens een mail van Bax dat ie niet leverbaar is. Volgende dag weer mail, nu wel weer leverbaar. Paar dagen later weer mail, nu weer niet leverbaar. Ik had de hoop al opgegeven. Week na het laatste mailtje weer mail: Zending aangeboden aan DHL. Volgende dag een prachtige Cherryburst Strat in huis voor €125,- + €2,95 afterpay kosten.
    Ding bevalt echt heel goed. Was dus geen 1 april grap. Het kan dus wel, zo'n levering voor de "foute prijs"
    Beetje ironisch: Ik heb laatst meerdere keren Bax gemaild met de melding dat andere gitaren, Yamaha Pacifica's, met veel te hoge prijzen op hun site stonden. Reactie van Bax: Nee hoor, dat klopt wel. ?!
    (Helaas deed de 2% kortingscode het niet op 1 april, zou ik die achteraf nog kunnen claimen??)
    Laatst gewijzigd door steeferdesteef; 20 april 2018 om 13:26

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Voor wat het waard is:

    10% Koninklijke korting

    ... vier Koningsdag met KEYMUSIC en ontvang 10% korting* op je bestelling! Het enige wat je hoeft te doen is online de code KONING gebruiken bij het invoeren van je bestelling. De kortingscode loopt vanaf nu tot 27 april om 23:59u.

    Let op: onze winkels in Nederland zijn met Koningsdag gesloten.

    * Voorwaarden
    • Indien de code niet werkt op een bepaald product wil dit zeggen dat dit merk niet deelneemt aan de actie.
    • Actie geldig op 27/04/2018, enkel online
    • Actie is niet van toepassing op reeds verlaagde prijzen (B-stock, Price Match,..)
    • Actie is niet cumuleerbaar met deze en andere acties.
    • Vragen over de actie? Mail naar helpdesk@keymusic.com.
    • Geen directe reactie? Geen paniek.
    Wanneer je mail tijdens de actieperiode is verstuurd naar ons, kunnen wij alsnog kijken of jouw korting toepasbaar is.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Bovenstaande actie is verlengd tot vandaag 17:00 uur.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Geeft Thomann eigenlijk ooit kortingscodes? Ik heb er nog nooit een gezien.

  6. #76
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    70

    Standaard

    Ik weet niet of Thomann kortingscodes geeft. Ze geven wel cadeaubonnen als je produkten die je gekocht hebt reviewt.
    Dat kan best leuk zijn. Geef je mening over het produkt en krijg "Thomann geld".

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steeferdesteef Bekijk bericht
    Ik weet niet of Thomann kortingscodes geeft. Ze geven wel cadeaubonnen als je produkten die je gekocht hebt reviewt.
    Dat kan best leuk zijn. Geef je mening over het produkt en krijg "Thomann geld".
    Klopt, daar kwam ik ook achter toen ik al heel wat bestellingen had gedaan. Dus ik al die producten die ik ooit besteld had reviewen natuurlijk, kreeg er toen een paar tientjes voor. Maar als ik nu producten review die ik bestel krijg ik niks meer, er zit een grens aan.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Voor de liefhebber, 5% korting bij aankoop boven €50. Hij is een week geldig en ik ga de komende week toch niks bestellen.

    WMY186VDY4C
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Dank je! Ik heb 'm gebruikt om een Roland Cube ampje te kopen, die laatste 5% maakt voor mij net het verschil. Erg blij hier!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Dank je! Ik heb 'm gebruikt om een Roland Cube ampje te kopen, die laatste 5% maakt voor mij net het verschil. Erg blij hier!
    Nice! veel plezier ermee!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top