Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 27 EersteEerste ... 152324252627 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 263
  1. #241
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Geen Bax, maar wel een aanbieding:

    Win twee exclusieve tickets voor Metallica in de Johan Cruijff ArenA https://www.nu.nl/uitgelicht/6257473...jff-arena.html

  2. #242
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Metallica heb ik lang geleden, ik denk in '84 gezien in Paradiso. Zou nu ondenkbaar zijn. Was geweldig.

  3. #243
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Vanaf vandaag nog een week geldig, voor 5% korting:WMY23SGS8WY2VS6

  4. #244
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Metallica heb ik lang geleden, ik denk in '84 gezien in Paradiso. Zou nu ondenkbaar zijn. Was geweldig.
    Oei! Jaloers.... Net zoals U2 in Paradiso heeft opgetreden... en Prince


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #245
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Prince voor een halfvolle of -lege zaal zelfs, al waren er toch nog duizenden bij aanwezig

  6. #246
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Als je vaak naar kleine acts gaat kan je later altijd zeggen... 10 man en een paardenkop!
    S
    ex Pistols, Blondie, Cure, Joy Division, Madness, U2 etc etc. Moi. Jawel. Been there.
    Ook jazz
    coryfeeën als Barney Kessel, Chet Baker, Nina Simone, James Blood Ulmer in George Jazz Cafe op druilerige zondagmiddagen. 30 man tops.
    Is natuurlijk g
    een verdienste. Maar wel bijzonder was een concert van Lenny Kravitz voor ons, 8 man. Zonnetje, biertje.... en Lenny af & toe aan ons vragen of de zang niet te zacht was.
    Dat het een soundcheck op Pinkpop was is detail.

    Kijk, schiet ik weer in de Han mode!

    Laatst gewijzigd door Pepe; 22 april 2023 om 18:06
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #247
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb ook een of andere jazz beroemdheid in George gezien, maar ik kan er echt niet meer opkomen wie dat was. Wel Tal Farlow samen met Philippe Petit (niet te verwarren met de Twin Tower koorddanser) gezien in het Bimhuis, waar het publiek er ongelooflijk jazz bijliep en Farlow meer als een autoverkoper.
    Ik kwam nog wel eens in een punker kroeg in de buurt van het Paard in Den Haag, waar vaak films van obscure bands met een projector werden gedraaid. Daar zag ik een live optreden van U2 wat wellicht in Paradiso was. Het zal rond 1980 zijn geweest.

    Terwijl ik het geluid daar deed, reviseerde ik ook de bandbus boutje voor boutje.

  8. #248
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Heb ik wel 's verteld dat mijn bande in '80 het voorprogramma deed van U2? Arnhem Stokvishal.
    Hun manager had onze vriendinnen gecharterd om op het podium een bos bloemen te overhandigen aan de drummer die jarig was. Later speelden ze in Paradiso, was ie ook jarig!

    Bono kroop halverwege ons optreden achter de podium mix, ik gok dat ie zich ervan wilde van vergewissen dat de zang voor hem later goed stond hoewel onze zanger tot de dag van vandaag volhoudt dat die Ierse gast hem expres veel te zacht zette.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #249
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Volgens mij niet, maar mijn geheugen laat mij sinds de milde C19 griep nog wel eens in de steek. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik meerdere malen in de Stokvishal ben geweest, maar ik kan mij daar verder niets van herinneren.

    Altijd wel leuk als je de begindagen van latere beroemdheden hebt meegemaakt.

  10. #250
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Zwerft er nog ergens een kortingscode?
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top