Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Das niet respectloos bedoeld hoor. Maar ik denk gewoon bij mezelf, als ik iets zou bouwen dan zou ik ik iets bouwen dat qua klank echt heel anders is dan wat er al te krijgen is. Dat mag ik toch wel zeggen?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.045

    Standaard

    Tuurlijk, van mij mag je.

    Ik vind dit een lollig apparaat, en ik merk dat ik gedwongen word om na te denken over wat ik speel als ik minder snaren en minder frets heb, en ondersteboven moet werken. Daar zit voor mij meer dan genoeg meerwaarde in.

    Maar als het jou alleen gaat om de klank, en als jij met al je pedalen en toestanden jouw gitaar kunt laten klinken als een bas, een banjo en een harp, en je wordt daar blij van, dan zal ik je geen strobreed in de weg leggen. Ga gerust je gang, en veel succes.
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Tuurlijk, van mij mag je.

    Ik vind dit een lollig apparaat, en ik merk dat ik gedwongen word om na te denken over wat ik speel als ik minder snaren en minder frets heb, en ondersteboven moet werken. Daar zit voor mij meer dan genoeg meerwaarde in.
    Dat vind ik al met akoestisch vs elektrische gitaren; op een akoestische gitaar speel je toch anders dan op een elektrische met piezo of zo.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top