Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard MOOER Ocean Machine (2 delays en Reverb)

    Iemand ervaring met deze Mooer Ocean Machine, gemaakt in samenwerking met Devin Townsend? het zijn twee delays en een reverb en een looper in 1 pedaal voor een niet al te hoge prijs (270 euro).
    In eerste instantie had ik er wel een beetje GAS voor want ik vind het concept heel geslaagd en ben wel een delay en reverb freak. Maar na een aantal video's te hebben bekeken weet ik het zo net nog niet. De 'normale' delays klinken wel aardig, maar veel algoritmes zijn vrij slecht, met name de pitch-achtige effecten zoals Rainbow of Crystal (vanaf 15:00), daar druipt het 'neppe' vanaf, bijna lachwekkend. Ook de reverbs vind ik vrij matig klinken. Ik ben bang dat ik de kwaliteit van de effecten vind tegenvallen als je een Eventide H9 of Axe fx gewend bent.

    Wat mij betreft hadden ze er beter wat minder algoritmes in kunnen zetten die dan ook echt goed zijn, in plaats een paar aardige, vele matige en enkele slechte zoals nu het geval is.

    Ook vind ik het raar dat ze delay B links en delay A rechts hebben zitten....

    Toch blijft het een interessant pedaal vanwege de 'hands on control' en de combinaties die je kan maken met de verschillende effecten volgordes en de looper. Zolang je de meer normale delays gebruikt kun je er toch leuke dingen uithalen denk ik.

    Benieuwd naar jullie ervaringen of meningen.

    Laatst gewijzigd door apekop; 20 augustus 2017 om 00:26
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top