Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: HNGD: Eastman E8D

  1. #1

    Standaard HNGD: Eastman E8D

    Na lang zoeken een hele fijne vervanger gevonden voor mijn larrivee L09.

    De E8D wordt wel eens een Martin hd28 Clooney genoemd en als je ze langs mekaar ziet en speelt (heb ik ook gedaan) snap ik ook wel waarom. Ze moet er denk ik niet voor onder doen, maar heeft wel een licht eigen karakter nog. En dat aan de helft of minder van de prijs

    Nu moet ik zeggen dat ik ook de hd28 gaf kunnen nemen, maar het is dus geen poor man's choice in de hoop later ooit "the real deal" te kunnen kopen. Deze gasvormige degelijk mijn voorkeur.

    Nog even getwijfeld over de Martin om28, maar dan toch voor deze beauty gegaan



    Betere foto's komen nog als daar interesse voor is


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door matty; 15 augustus 2017 om 12:29

  2. #2

    Picker Geen EastWOOD !

    Hallo,

    Dit is dus een EastMAN, geen EastWOOD (ook al is het hout ). EastWOOD maakt voor zover ik weet alleen electrische en semi-acoustische gitaren - niet zoiets moois als dit.

    Greetz,

    Han.
    --
    dadgad (and other open tunings).

  3. #3

    Standaard

    Haha my bad ik moet er nog aan wennen, zal het aanpassen!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4

    Standaard

    Gefeliciteerd. Ik ken alleen de E10D en OM en dat waren bijzonder fijne gitaren. Ik kan me dus voorstellen dat dit in dezelfde league zit en dan heb je iets moois gekocht. Veel plezier!
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

  5. #5

    Standaard

    Gefeliciteerd !
    Eastman is goed spul en de D-modellen knallen behoorlijk !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #6

    Standaard

    Het is mijn eerste eastman en ik kende de lijn etc nog niet goed (verschil met 10d enzo...). Voordeel is wel dat ik een jaar inruilgarantie heb dus kan hem altijd upgraden voor de prijs die ik ervoor betaald heb binnen dit en een jaar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top