Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard HNGD: Epiphone Les Paul

    Zomertijd, vakantiegeld moet op ha ha! Ik heb geen gitaar nodig maar ach het was in de buurt en hij was goedkoop. Epiphone Les Paul Standard. Gewoon MIC.



    Hij had wat fretwear op de eerste 5 posities zoals te zien. Was niet vermeld in de ad noch in de uitgebreide correspondentie met de verkoper. Welkom op MP….



    Verder weinig mis met dit gitaartje. Ik heb de pickups nog even op hoogte gezet, verder hoefde er niks aan te gebeuren. Bijna te makkelijk. Goed afgesteld, toets in de olie, nieuwe snaren erop.



    Ik ben toch wel verbaasd over de kwaliteit, hij speelt en klinkt als een Les Paul. En Ik ben een oude l*l met 35 jaar gitaarervaring. Goed fretwerk afgezien van die putjes natuurlijk. Topkam staat goed afgesteld, erg belangrijk. Grover mechanieken. Blijft goed op stemming. Pickups vind ik niet slecht, kan altijd beter maar toch. Volumepots doen goed hun werk zonder gekraak en hoogverlies. De 3-standen schakelaar kraakte eerst wat, is nu al beter, hij heeft een tijdje stil gestaan. Degelijk aanvoelende hardware. Lekker neckje, niet al te dik. Hij weegt wel wat maar is niet te zwaar.

    Toch weer een leuke aanvulling. Ik hoef mijn Jap Tokai LP niet meer mee te nemen de deur uit. Leuk experimenteerplankje ook, ik heb nog een tas vol elementen.




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Gefeliciteerd! Behalve de eerste twee zijn je foto's niet zichtbaar, wel een melding van foto emmer.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Gefeliciteerd met jouw aanwinst.

    Je foto's zijn hier helaas niet zichtbaar, Photobucket heeft z'n diensten aangepast. Ik heb ze HIER bekeken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Wat een but site is dat toch Ik zal er eens naar kijken. Directe link:

    http://s591.photobucket.com/user/mun...?sort=3&page=1

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Wat een but site is dat toch Ik zal er eens naar kijken. Directe link:

    http://s591.photobucket.com/user/mun...?sort=3&page=1
    Photobucket doet niet meer aan 3rd party links, behalve als je gaat betalen. Je directe link had ik al geplaatst onder HIER

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd met je Epi. Tobacco Sunburst is een van mijn favoriete kleurstellingen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top