Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard HNGD: Charvel san dimas

    Gisteren mijn MM jp7 geruild voor een charvel san dimas met een bijbetaling. Tijdje terug nog een discussie gehad over de waarde van de charvel, uiteindelijk is de eigenaar omhoog gegaan met de bijbetaling tot een punt dat we beide tevreden waren.

    Mijn main gitaar is al sinds jaren een fender strat met 1 pickup dus toen ik deze zag had ik meteen het idee dat het wel eens mijn ding zou kunnen zijn. 1 pickup, 1 volume pot, geen gezeur en lekker gaan. Gitaar had heel wat jaren in een koffer gezeten dus dat kan vaak twee kanten op: of het was geen fijne gitaar en daarom nooit veel gebruikt of hij heeft gewoon nooit de aandacht gekregen die hij verdiende. Gelukkig was het het laatste.

    Heb veel gelezen over de bouwkwaliteit van charvel in 2005 en deze is geen uitzondering. Voelt zeer solide aan en speelt bijna van zelf. Neck is ook geolied waar ik een sterker voorkeur voor heb. Ik weet dat de MM necken verslavend zijn maar de charvel zit op het zelfde niveau. Neck is iets dunner dan dat ik van m'n strat gewend ben maar speelt een heel stuk soepeler. Vermoed dat deze een heel stuk meer gebruikt gaat worden dan mijn jp7

    Enige waar ik nog niet over uit ben is of ik de jb laat zitten of dat ik toch een pearlygate er in stop zoals met m'n strat.

    Foto:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Veem plezier ermee!
    Gaat de JP7 eigenaar sowieso hebben

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Blijf de jp7 een fantastische gitaar vinden maar is ik hem niet gebruik is het goedkoper om een foto aan de muur te hangen. Ik heb nu een gitaar die uitgebreid gebruikt gaat worden en jp7 heeft nu een eigenaar die hem wel gaat gebruiken, win win imo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  4. #4

    Standaard

    wat een prachtige charvel
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    mooi ding; moet goed zijn
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    NICE!! Blijft mooi, een Charvel met gewoon 1 pu en een volume pot.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En nu getoupeerd haar, strakke witte Levi's spijkerbroek, pastel kleurig hemd aan, rol pepermunt in de broek en dan shredden. En aan het eind van een solo een karatetrap doen 😂😂😂

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Spijkerbroek?
    Neen!
    Spandex, zwart/wit gestreept, verticaal wel te verstaan!
    Of roze met zwarte tijgerprint, steel panther style

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    De gitaar van Allochtomas. Jammer dat die hals ook niet helemaal zwart is net als de body en de hardware. Een volledig zwarte gitaar is erg mooi. Eigenlijk zou er ook zwart fretdraad te koop moeten zijn.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Kan garanderen dat er vandaag en gisteren genoeg thrashmetal gespeeld is, helaas wel zonder spandex

    Geweldige gitaar, nog geen seconden spijt van gehad. Ben blij dat ik de moeite heb genomen om de 09 set snaren te vervangen door een 010, geeft de gitaar net wat meer ballen. Ging nog verrassend soepel met de floyd rose afstellen. Enige wat nog wel in de toekomst gaat gebeuren is dat de jb vervangen wordt door een pearly gates of iets vergelijkbaars. Merk toch dat de pickup iets te schel is voor mijn smaak en ik het wat rondere geluid van de pearly gates in mijn strat prefereer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top