Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik heb nog even gekeken, slechts 7,7 kilo weegt dat ding. Dat is lekker laag voor een buizentop met dat vermogen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben blij hier een geestverwant tegen te komen die compactheid en draagbaarheid van gear kan waarderen.
    Die had je al langer hoor, Brad
    Ik zit tegenwoordig op 5,4 kilo incl. alle wenselijke effecten

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd! Lekker setje. Eén van mijn stacks is een H&K Statesman 50/2x12 cab. Ik vermoed dat die wat meer vintage klinkt dan de TM36.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #14

    Standaard

    Iedereen bedankt voor de posts.

    @ Pasqual

    Op deze amp zit slechts één volume per kanaal. De nieuwe serie met Deluxe achter de naam heeft dat wel, althans die heeft een boost knop die te schakelen is op een footcontroller.

    @ Da Vinci

    Thx voor je input mbt de pickups. Ik ga volgend weekend eens naar de muziekwinkel om te kijken of ze daar iets hebben om te vergelijken. Ik ben bang dat het toch een beetje beslissen wordt op basis van youtube clips en wat recensies van internet. Heb jij je pu nog gesplits met push/pull of 5-way switch? Zo ja, is dat iets?

    @ Brad

    Hi5, ik ben persoonlijk ook erg blij met de compactheid. Was ook wel een van mijn eisen. Ik speel naast gitaar ook wat bas en ik ben inmiddels wel beu om steeds een 4x10 mee te zeulen. Een redelijk oude Warwick cab. Niet zo'n compacte als tegenwoordig van Ampeg of TC, maar een mega behuizing. Ooit op het punt gestaan om een 8x10 op te halen van MP in Arnhem. Bij nameten bleek het ding niet eens mee te kunnen. Nee, ik ben wel genezen wat dat betreft.

    @ Telerocker

    Thx, de amp klinkt inderdaad niet echt vintage. Modern geluid dat zeker.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Wat betreft de Tele; ik heb een Little 59 in de brug van mijn Tele gehad en was alles behalve enthousiast moet ik zeggen. Vond het vooral een heel bassis/dof elemenent. Absoluut niet wat ik zocht in een Tele. Heb in mijn Strat een JB jr. zitten en vind die al een stuk fijner, maar ook daar zit toch wel vrij veel laag in.
    Same here, moet er eigenlijk eens uit, want die verneukt mijn telecaster gewoon.
    Moet je liggen denk ik.
    Sommige mensen zijn er kei enthousiast over, voor mij is het ook een flinke tegenvaller geweest.
    Vleesch noch visch eigenlijk.
    Clean kan je er niets mee, en met wat drive ga ik liever harder.
    Ik heb ff zitten bomen over of ik de topicstarter ermee tegemoet kan komen, maar 't ding moet losgesoldeerd worden, en er moet iets voor in de plaats komen, en een 1 op 1 ruil gaat het niet worden.
    Kwestie van geduld.
    Tegen de tijd dat het herfst/winter is laat ik de boel weereens servicen, laat ik die little 59 er ook wel uit trekken en vervangen, mocht je het geduld hebben...
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 8 augustus 2017 om 09:27

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Casual Ruud Bekijk bericht
    @ Da Vinci

    Thx voor je input mbt de pickups. Ik ga volgend weekend eens naar de muziekwinkel om te kijken of ze daar iets hebben om te vergelijken. Ik ben bang dat het toch een beetje beslissen wordt op basis van youtube clips en wat recensies van internet. Heb jij je pu nog gesplits met push/pull of 5-way switch? Zo ja, is dat iets?
    Op mijn Tele niet, op mijn strat moet ik ff kijken. Net toen ik JB jr. er in lag kreeg ik de kans om mijn droomgitaar te kopen en sindsdien heb ik eigenlijk praktisch nergens anders meer op gespeeld

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.354

    Standaard

    Ik kan mijn little 59 serie/parallel/enkelspoel schakelen; heb 'm het liefst enkelspoel, ook daarom moet 'ie eruit.
    Serie/parallel maakt geen wereldgroot verschil, zeker niet met wat drive.
    Scheelt een inimini beetje hoog, maar nauwelijks de moeite, niets dat wat meer treble ook niet zou doen.


  8. #18

    Standaard

    Tupelo thx voor je reactie.

    Mocht je die 59 over een tijdje weg doen, laat maar weten. Wellicht heb ik dan nog niet besloten of heb ik al wel iets anders. Ik ga eerst eens wat vlieguren maken op dit ding.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Mooie rig!! Zo'n witte Tele blijft een klassieker vind ik.

    Wellicht is een SD Quarter Pound in de brug een optie?

  10. #20
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Eventjes verplaatst naar het juiste hoekje.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top