Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 52

Discussie: Gitaren tot 2000€

  1. #21

    Standaard

    Ahaaaa jij had de amber mee! Ik heb gisteren de tobacco gehaald. Echt een droom om te bespelen. Ik ben helemaal blij!



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Toch een PRS tom?
    Gefeliciteerd met je aanwinst!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik vind het een beetje snel Tom.
    Meestal sukkelt zo'n topic nog een tijdje verder, verhitte discussies laaien op, de TS bestelt een gitaar waar een schroefje van los zit dus terug (wordt een ander topic) en ondertussen is de smaak 180 graden gedraaid dus beginnen weer opnieuw....
    Maar gefeliciteerd, de voorpret was kort dus des te meer tijd voor de napret!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje snel Tom.
    Meestal sukkelt zo'n topic nog een tijdje verder, verhitte discussies laaien op, de TS bestelt een gitaar waar een schroefje van los zit dus terug (wordt een ander topic) en ondertussen is de smaak 180 graden gedraaid dus beginnen weer opnieuw....
    Maar gefeliciteerd, de voorpret was kort dus des te meer tijd voor de napret!
    Dit is inderdaad een anticlimax

    Gefeliciteerd met jouw aankoop...!!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dit is inderdaad een anticlimax

    Gefeliciteerd met jouw aankoop...!!
    Zo'n topic is eigenlijk pas geslaagd als er iemand roept dat toon toch in de vingers zit. Of een metalzone, dat is ook goed.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zo'n topic is eigenlijk pas geslaagd als er iemand roept dat toon toch in de vingers zit. Of een metalzone, dat is ook goed.
    Waar zijn ze als je ze nodig hebt?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Vooruit, voor mij verandert dat altijd, maar 2000 pleurie random uit te gevan ?
    Zou of

    Een oude Starfire IV worden.
    Or een Harmony Rocket (houd ik nog geld over).
    Of een oude Vox Phantom ofzo.

    Iets dat scoort op mojo, antiek & brocante.

  8. #28

    Standaard

    De prs ce24 zit al een jaar in men vizier hoor. Alleen had ik nog nooit eerder de middelen.

    Daarbij stak dan elke keer de twijfel de kop op. Is een prs wel die 2000€ waard voor min, houdt die zen waarde wel, kan ik niet beter gewoon een strat kopen HH of HSS, die doet het ook wel, ik koop wel weer een Gibson met humbuckers.

    Uiteindelijk die Gibson gekocht, die HSS gekocht en bijna nooit op gespeeld. Elke keer weer naar de strat, waar ik dan humbuckers in miste.

    Daarna een PRS se gekocht om eens te proeven voor een lager budget, en uit noodzaak voor 24 frets. Sommigen vinden een prs neck plat en dun maar euh...... Ibanez.......

    Die SE beviel me dermate goed dat ik een stapje hoger wou. Maar dan opnieuw 2000 voor een prs, kan ik niet beter een strat vintage reissue kopen, da's Fender!

    Uiteindelijk bij Dijkmans 3x gaan testen, CE, CU, mcarty, super eagle II, daarna toch de knoop doorgehakt. Gibson verkocht, Hss verkocht, SE verkocht.

    Geen enkele spijt van!! Ik had dit eerder moeten doen, dat had me veel geld uitgespaart.

    Het grappige, toen de erg vriendelijke man bij Dijkmans de tas van de PRS ging zoeken heb ik een paar strats en tele's van de muur geplukt. American pro, American standard, ze rammelden allemaal!! Niks tegen Fender, maar dat versterkte het goede gevoel bij mijn keuze helemaal.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Da's net wat een Fender moet doen, rammelen

    Gefeliciteerd. Heb nog nooit een PRS in mijn handen gehad, en voel er ook de drang niet naar. Maar het zijn mooi afgewerkte planken!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Het grappige, toen de erg vriendelijke man bij Dijkmans de tas van de PRS ging zoeken heb ik een paar strats en tele's van de muur geplukt. American pro, American standard, ze rammelden allemaal!! Niks tegen Fender, maar dat versterkte het goede gevoel bij mijn keuze helemaal.
    Precies dit gevoel had ik met mijn McCarty 594.
    Nog niet eens alle 594's, maar deze, die was het. Kon uiteindelijk geen R9 tegenop; wat er in de winkel hing in ieder geval.
    Soms loop je gewoon tegen iets aan, en dat moet het dan ook zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top