Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 36
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    Ha, ha, ik dacht daar komt een heuse 'coming out' aan, doorspekt met (technische) details ...

    Nou goed, laten we het maar op dat 'dimmertje' houden dan

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Nou kom op met dat artikel dan ...
    i am sorry, op een of andere manier is de link die ik erin had gezet toch weer verdwenen maar menig mede forum lid wist het al blijkbaar ;-)

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    i am sorry, op een of andere manier is de link die ik erin had gezet toch weer verdwenen maar menig mede forum lid wist het al blijkbaar ;-)
    No worries, linkje was uit 2012 ...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ik heb mijn jcm800 2203 (100watt) destijds nooit voluit durven zetten. Een enkele keer geprobeerd in de oefenruimte op mastervolume 7 a 8. Gitaarvolume aanvankelijk dicht. Akkoord aanslaan en gitaarvolume met knikkende knieën opendraaien. Wat een godsgeklaagde bak volume wordt er dan die ruimte ingejaagd, niet normaal meer. Even snel een paar akkoorden aanslaan en daarna de boel terugdraaien want dat was serieus niet uit te houden in die ruimte.
    Ik ben nogal visueel ingesteld en zie dit helemaal voor me.
    Ik deed zoiets als beginner met m'n net aangeschafte Fender UltaChorus transistorcombo (stereo, 2x65Watt). Ik kon thuis niet verder opendraaien dan stand 1 en wilde weleens weten wat dat ding nou in huis had. Terwijl de rest net met de rug er naar toe op een paar meter afstand met een bekertje koffie pauzeerde, draaide ik alles op 10 en sloeg onaangekondigd een powerchord aan. Dat werd me niet in dank afgenomen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ooit een maat van me zo wakker gemaakt. De 100 watt LC stond aan z'n hoofdend.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    De ene 100-watter is ook de andere niet; de Soldano Decatone kun je met gemak open trekken tot 7-8, maar bij de Triamp mk2 vergaat de wereld dan zo'n beetje.
    Een kennis heeft een Brunetti Mercury, en het is gewoon niet normaal hoe hard dat ding gaat.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Ik houd best van practical jokes, maar met grappen zoals hierboven kan je iemand echt instant behoorlijke gehoorschade toebrengen zoals bijvoorbeeld bij een (auto)ongeluk. De humor ontgaat me dan ook even.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ooit een maat van me zo wakker gemaakt. De 100 watt LC stond aan z'n hoofdend.
    Zoiets?:
    https://youtu.be/a-njcAia6nY

  9. #29

    Standaard

    Ik heb sinds kort op mijn versterker een volumeknop die tot 11 gaat! Lekker hoor 110 watt vol gas vooruit. Meestal heb ik de volumeknop op 5 staan wat dus maar 50 watt is. Wel ontzettend handig hoor dat ze de wattage op de volumeknop hebben aangeven. Is toch genieten! Ben er alleen nog niet achter wat die cijfers betekenen op de overige knoppen die maar tot 10 gaan, iemand een idee?


  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Soldano kopen. Gaan alle knoppen tot 11.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top