Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Boring-Day

  1. #1

    Music Boring-Day

    Lang geleden, maar dus nog niet uitgeprust op de gitaar.....
    Hoop dat jullie het een aardig nummer vinden.
    Of.... booooring... ;-)

    https://soundcloud.com/ernest01/boring-day

    Groetjes,
    Ernest
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #2

    Standaard

    Stil hier eigenlijk voor een sub-forum wat sounds heet. Maar ja gitaristen lullen liever over hun gear
    Liedjesschrijvers forum bestaat zeker nog niet.
    Je zou denken dat een liedje luisteren niet veel meer moeite is dan dan op elk topic reageren met lange discussies. Maar niet de moeite waard zeker, er moet toch minstens een gelikte videoclip bij zitten.
    Alsof je geluid kan kijken.
    Fijn om weer naar een lied te luisteren Ernest. Niet boring genoeg om ervan in slaap te vallen hoor.
    Ff lekker de voetjes op tafel en luisteren naar je weemoedig geluid.
    Groet,
    Max

  3. #3

    Standaard

    knap hoor !

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lekker melancholisch. Begin zelfs aan je accent te wennen haha. Mooi liedje!

  5. #5

    Standaard

    Heerlijk zeg! Ik vind dit een van je betere. Ietsjes melodieus/traditioneel van opzet. Verhalend.
    Mij heb je helemaal ingepakt.

    Hij staat nu voor de tweede keer op en before the day is closing wordt dat ook nog wel een derde keer.
    Fijn gedaan vriend.
    En ik wil even inhaken op max's post, dus ik hoop dat je me dat vergeeft.

    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Stil hier eigenlijk voor een sub-forum wat sounds heet. Maar ja gitaristen lullen liever over hun gear
    Liedjesschrijvers forum bestaat zeker nog niet.
    Je zou denken dat een liedje luisteren niet veel meer moeite is dan dan op elk topic reageren met lange discussies. Maar niet de moeite waard zeker, er moet toch minstens een gelikte videoclip bij zitten.
    Alsof je geluid kan kijken.
    Fijn om weer naar een lied te luisteren Ernest. Niet boring genoeg om ervan in slaap te vallen hoor.
    Ff lekker de voetjes op tafel en luisteren naar je weemoedig geluid.
    Groet,
    Max
    Songschrijvers sites of -kanalen hebben over het geheel weinig kans op overleven.
    Ik heb een zeer bescheiden inbreng gehad in MakeYourSongCount, een NL site die het helaas niet langer dan een jaar heeft uitgehouden.
    Hetzelfde geldt voor een site uit Hawaï, helaas. Veel leuke muziek en super aardige mensen.

    Hier in 'Off Topic', dus op GN heeft Skiets een songtekstendraadje opgezet. Hierop wordt met enige regelmaat gepost.
    Het 'Prompt writing' draadje, ook in 'Off Topic', heb ik opgezet. En na betrekkelijk korte tijd zelf de plug maar uit het bad getrokken.

    Als je een idee hebt om iets te beginnen, ben ik maar wat graag bereid me daarvoor in te gaan zetten. Het prompt writing draadje heeft bijzonder veel leuke dingen opgeleverd. Dus een initiatief om weer ergens in mee te draaien zou ik serieus leuk vinden.
    Kijk maar eens rond en probeer na te gaan of het iets voor je is. Of je zelf bij wilt dragen is niet eens het aller belangrijkste. Je moet maar net de juiste toon treffen.....
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Stil hier eigenlijk voor een sub-forum wat sounds heet. Maar ja gitaristen lullen liever over hun gear
    Liedjesschrijvers forum bestaat zeker nog niet.
    Je zou denken dat een liedje luisteren niet veel meer moeite is dan dan op elk topic reageren met lange discussies. Maar niet de moeite waard zeker, er moet toch minstens een gelikte videoclip bij zitten.
    Alsof je geluid kan kijken.
    Fijn om weer naar een lied te luisteren Ernest. Niet boring genoeg om ervan in slaap te vallen hoor.
    Ff lekker de voetjes op tafel en luisteren naar je weemoedig geluid.
    Groet,
    Max
    Haha, "alsof je geluid kan kijken", mooi gezegd !
    En bedankt voor het luisteren en jouw commentaar.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #8

    Standaard

    @Guitarkid2. Dank voor het luisteren.

    @Fusion. Fijn dat je geluisterd hebt en dat mijn accent gaat wennen. Leuk dat je het mooi vond.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Heerlijk zeg! Ik vind dit een van je betere. Ietsjes melodieus/traditioneel van opzet. Verhalend.
    Mij heb je helemaal ingepakt.

    Hij staat nu voor de tweede keer op en before the day is closing wordt dat ook nog wel een derde keer.
    Fijn gedaan vriend.
    En ik wil even inhaken op max's post, dus ik hoop dat je me dat vergeeft.

    Vriendelijke groet, Gus
    Dank Gus. Fijn om te zien dat je het kunt waarderen.
    Pak jezelf maar uit hoor....
    Misschien dat ik een volgende keer weer het inpak-materiaal heb.

    Inhaken op de post van Maxdb.... ach je gebruikt daar de woorden "off topic", dus dan kan het natuurlijk wel. ;-)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Mooi hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top