Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard Zo klinkt mijn nieuwe Ibanez RGDIX6MPB-SBB dus

    Dus... pfoef, volgens mij was de laatste keer dat ik mijn onder t stof liggende studio PC opstarte in 2015. Moest echt zoeken naar menu's, toetsencombi's etc weet ook echt niet of t klinkt op julie speakers. En heb de afgelopen 2 jaar (op 1 recente, korte opleving na) weinig gitaar gespeeld, dus...

    Zo alle excuses gehad,

    Zo klinkt ie. Dus.

    http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13605817

  2. #2

    Standaard

    Gitaar klinkt prima, niets meer mee doen! ;-)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Haha dank! Heb een slag sound van mijn vorige gitaar genomen en getweakt. Kan nog wel wat strakker en crispier. De lead sound is van een andere gitaar maar klonk acceptabel genoeg voor deze impressie.

  4. #4

    Standaard

    Hier speelt niet alleen een begaafd musicus, maar vermoedelijk ook een generatiedingetje.
    Ik hoor behoorlijk goede fragmentjes maar die zijn wat mij betreft te kort om erin te komen. Ik vind het lekker klinken, maaar jij vindt het niet strak genoeg.
    Je laat je nieuwe gitaar horen maar hebt deels ook een andere gitaar gebruikt?

    Je begrijpt: Ik begrijp het niet helemaal.
    Ik sluit me aan bij Lo. Ik wou dat ik dit kon. Ik vinnut lekker klinken maar de zang mag wel wat meer naar voren in da mix. Smiley.
    En blij dat je m nu hebt.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Een langer stukje graag en ook wat cleane geluiden zou fijn zijn
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Komt voor de bakker heren! Ik had maar een uurtje, en voordat ik überhaupt weer alles goed had opgestart en geladen etc.... ben er een beetje uit. Ik heb een nieuwe nummer metvokk cleane sounds in mjjn hoofd, komt goed.

    @Gus: sorry ik was onduidelijk haha. Alles wat je hoort is de nieuwe gitaar. No other guitars were harmed during the recording of this snippet. Alleen heb ik op de Fractal één patch, welke afgestemd was op mjjn vorige gitaar, getweakt voor deze nieuwe gitaar, en heb ik een andere patch, weer voor een andere gitaar bestemd, onveranderd gebruikt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Klinkt goed!

    Dat sweepen moet ik ook eens gaan leren

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Komt voor de bakker heren! Ik had maar een uurtje, en voordat ik überhaupt weer alles goed had opgestart en geladen etc.... ben er een beetje uit. Ik heb een nieuwe nummer metvokk cleane sounds in mjjn hoofd, komt goed.

    @Gus: sorry ik was onduidelijk haha. Alles wat je hoort is de nieuwe gitaar. No other guitars were harmed during the recording of this snippet. Alleen heb ik op de Fractal één patch, welke afgestemd was op mjjn vorige gitaar, getweakt voor deze nieuwe gitaar, en heb ik een andere patch, weer voor een andere gitaar bestemd, onveranderd gebruikt.
    Ahhhh......, nu snap ik het.
    En dat jij gitaarvriendelijke speelwijzen gebruik maakt, dat jij alleen nog maar meer in mijn achting stijgt.
    Je hebt er even op moeten wachten. En nu is het onze beurt voor wat geduld. Niks aan de hand.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Een cd van het genre dat je speelt zal ik niet zo snel opzetten. Maar het gitaarwerk is prima.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Misschien toch maar hier. Met stukje clean en iets gewijzigde sound

    http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13605817

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top