Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    - De overdrive en fuzz niet getest omdat ik die nooit gebruik.
    Dat is toch een beetje vreemd aangezien de helft van het pedaal bestaat uit drive en distortion. Waarom dan juist in eerste instantie de keuze voor deze Cerebus en niet wat anders? De meeste mensen zouden toch willen weten hoe de drive en distortion is, misschien dat je dat toch eens kunt testen. En ook de andere effecten. Bedankt voor de moeite.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  2. #22

    Standaard

    Ik had 'm mede aangeschaft vanwege de IR loader om zodoende de unit ook met koptelefoon te kunnen gebruiken. Maar kan nu bevestigen dat je aan een IR loader sec niets hebt zonder poweramp modeling. Ook een EQ, Compressor en Noisegate waren handig geweest.

    Verder alleen in de eff loop van mijn EVH5153 gebruikt (2CM). Voor deze amp gebruik ik geen Overdrive of Fuzz....dus

    Cerberus gaat vandaag in de doos en retour. Dus hoe de Overdrive en Fuzz klinken moeten jullie zelf ontdekken ;-)
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    ok duidelijk. Jammer dat ie toch niet bevalt. Lijkt me wel een handig dingen voor snel mee te nemen naar kleinere optredens, maar dan moet de kwaliteit van de effecten en drives wel goed zijn en niet middelmatig...
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Jammer en bedankt voor je uitgebreide verslag(en).

  5. #25

    Standaard

    Ik heb m ook na een paar dagen terug gebracht.
    Leuk ding hoor. Voelt heel goed aan; degelijk gebouwd.
    Wat-ie moet doen doet-ie goed. Effecten waren voor mij prima (geen fijnproever btw). Heel snel een goed klinkende chorus etc.
    Overdrive en distortion heb ik niet nodig want mn JVM heeft meer dan zat.
    Maar kreeg m niet storing en ruis vrij. Groundlift deed niks.
    Dus voor 2 of 3 effectjes en niet aan kunnen sluiten naar mn zin vond ik 300 een beetje teveel.

    Dus het is echt een leuk ding maar ik had er uiteindelijk geen toepassing voor.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  6. #26

    Standaard

    Inderdaad, duidelijke review en fijn dat je deze informatie met ons hebt willen delen.

    Dat gezegd hebbende heb ik er nog wel wat vraagtekens bij. Het lijkt een heel aardig concept en voor een goede prijs maar is het helaas ook weer net niet helemaal. De kwaliteit van de effecten is niet high-end, drive gebruik je niet, power-amp simulatie mist etc.

    Dus uiteindelijk zou ik zelf voor kwalitatief wat hoogstaandere componenten kiezen en de additionele kosten daarbij accepteren...maar soms kom je daar pas na uitproberen achter ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 3 oktober 2017 om 00:07

  7. #27

    Standaard

    Het klinkt mij meer als : een multi-effect in handen van iemand die er niet mee om kan gaan.
    Heb vanavond weer, en niet voor het eerst dus, serieus complimenten gehad over mijn geluid, en niet dankzij of ondanks maar wel met een Boss GT-10 in mijn signaal die ik dus ook stevig gebruik. (ook drives, naast, of in in stack met mijn amp drive)
    Je moet er misschien niet teveel van verwachten van te voren, maar daarna ook niet denken dat de presets wel perfect zullen zijn(voor jou én 3 miljoen anderen)
    Met wat serieuze inzet is er altijd iets van te maken en te gebruiken, 100% zeker dat je niet álles zult gebruiken. Maar je apparaten leren kennen en inregelen is ook een kunst!
    He, dat lucht op

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    De Nux is een volgeladen multieffectunit voor weinig en daar is markt voor. Het is een totaaloplossing voor beginnende gitaristen die weinig te makken hebben. Verwacht voor die prijs geen highend-effecten.
    Als zoiets in de seventies had bestaan, was ik er vast heel erg blij mee geweest. Toen kostte een Ibanez AD-9 zomaar meer dan 250 gulden. Serieus geld in die tijd en omgerekend zo'n beetje wat nu de Nux kost.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Het klinkt mij meer als : een multi-effect in handen van iemand die er niet mee om kan gaan.
    Heb vanavond weer, en niet voor het eerst dus, serieus complimenten gehad over mijn geluid, en niet dankzij of ondanks maar wel met een Boss GT-10 in mijn signaal die ik dus ook stevig gebruik. (ook drives, naast, of in in stack met mijn amp drive)
    Je moet er misschien niet teveel van verwachten van te voren, maar daarna ook niet denken dat de presets wel perfect zullen zijn(voor jou én 3 miljoen anderen)
    Met wat serieuze inzet is er altijd iets van te maken en te gebruiken, 100% zeker dat je niet álles zult gebruiken. Maar je apparaten leren kennen en inregelen is ook een kunst!
    Niet te snel oordelen over iemand die je helemaal niet kent. Het leek me een heel leuk ding (is het ook) maar paste toch gewoon niet bij wat ik voor ogen had. Ben na 35 jaar spelen ook niet helemaal een beginner meer.
    Of ik er niet mee om kon gaan weet ik niet. Ik had in no-time goede geluiden uit de fx. Maar heb m terug gebracht en een G-System gekocht. Moet je ook eens proberen met wat serieuze inzet in te regelen. Best andere koek kan ik je verklappen en net zo goed een kunst. Dus ff niet te snel oordelen over iemands capaciteiten en inzet.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  10. #30
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dat wordt dus toch wachten op de Carl Marin 6 pack als hij ooit nog uitkomt. Al zal die wel een stukje duurder uitvallen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top