Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Niet te snel oordelen over iemand die je helemaal niet kent. Het leek me een heel leuk ding (is het ook) maar paste toch gewoon niet bij wat ik voor ogen had. Ben na 35 jaar spelen ook niet helemaal een beginner meer.
    Of ik er niet mee om kon gaan weet ik niet. Ik had in no-time goede geluiden uit de fx. Maar heb m terug gebracht en een G-System gekocht. Moet je ook eens proberen met wat serieuze inzet in te regelen. Best andere koek kan ik je verklappen en net zo goed een kunst. Dus ff niet te snel oordelen over iemands capaciteiten en inzet.
    Inderdaad te snel geoordeeld, en kort door de bocht enzo, oftewel gewoon lomp dus. Dacht dat ik in het Boss topic zat!
    Bovendien hoor ik zo vaak dat ge-emmer dat ik het even kwijt moest. Beslist niet persoonlijk naar iemand toe bedoeld dus!

    De Nux is nix dus, goed om te weten. Succes met de G-system!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik begrijp niet waarom de Sixpack van Carl Martin nog steeds niet is gelanceerd. Twee jaar (of misschien wel langer) geleden op de NAMM zagen we een prototype en sindsdien is het oorverdovend stil. Zo'n uber-Quattro lijkt me juist een hit. Misschien krijgen ze het technisch toch niet goed voor elkaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #33

    Standaard

    Aan de topic starter n de rest
    maybe kan dit wat wezen ????

    http://www.musicradar.com/news/mooer...ts-price-range

  4. #34

    Standaard

    Inmiddels staat hier de Boss MS-3 en ben ik die aan het instellen voor live met de 5153.
    Is de extra €100 meer dan waard.

    @guitarkid2 Voor thuis met de koptelefoon is het wellicht een leuk apparaat. Geldt ook voor de Mooer Radar en de Nux SS nogwat. Beide systeempjes met poweramp modeling en laadbare IRs.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  5. #35
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top