Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26

Discussie: Newbie

  1. #21

    Standaard

    Allereerst iedereen bedankt voor zijn bijdrage dat waardeer ik ten zeerste!!

    Zal iets meer over mijzelf vertellen, ben inmiddels 46, ben wel een beginner.
    Daarmee bedoel ik dat ik wat akkoorden ken en weet hoe ik het intro van Run Like Hell (Pink floyd) moet spelen en The wall weet ik dat het in Dm begint
    Dit heb ik heel lang geleden geleerd (was toen 18 jaar)

    Vervolgens ben ik naar de muziekschool gegaan en dat was de dooddoener..
    Een suffe oude leraar met noten les
    Erger kon het gewoon niet
    Ik kreeg een ontzettende hekel aan gitaarlessen en oefenen deed ik niet meer, integendeel ik kreeg er een bloedhekel aan dus gestopt
    Maar ik ben gitaar geil, vind het onwijs mooie instrumenten en na 38 jaar (en een scheiding)heb ik besloten het op te pakken. Door mijn scheiding heb ik tijd genoeg doordeweeks.

    Wat ik dus niet wil is een suffe leermethode a la muziekschool.
    Ik betwijfel of ik wel het doorzettingsvermogen heb en de skills om serieus te kunnen spelen.
    Het probleem bij mij is dat ik gelijk de moeilijkste solo's a ka Comfortably Numb wil kunnen spelen, ik ben echt jaloers op mensen die dat kunnen.

    Groet Joris

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Sorry Joris ik kom er niet uit.Ben je stiekem 56? 18+38 is immers 56?

  3. #23

    Standaard

    Bedoelde na 28 jaar, ben dus 46

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    De man IS geen beginner.
    Nou ja...

    "Heb bijna geen ervaring op een pasr accoorden na.
    Een vriend van mij die onwijs goed is in gitaarspelen zei tegen mij oefenen, oefenen oefenen. Kies een nummer uit wat je leuk vind en ga dat helemaal uitpluizen
    Makkelijker gezegd dan gedaan😄
    "

    Kweenie hoor.

    Overigens heb een goede leraar niet iemand die zich doodstaart op techniek, maar iemand met wie je ook veel lol en enthousiasme samen uitvogelt waar jij je t meest happy bij voelt, samen spelen stelt, en de juiste combinatie van factoren gebruikt om het beste uit je te halen

  5. #25

    Standaard

    Heb een Fender hot rod deluxe limited edition

    Is het normaal dat in channel 2 drive en more drive, dat de versterker zo ruist?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Een beetje ruis heb je altijd wel op een hot kanaal van een huizenversterker natuurlijk. Ik heb een Hot Rod Deville en die ruist amper dus wellicht is er iets aan de hand.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top