Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard Ik durfde het vannacht niet..

    te doen, het plaatsen van een bod maar ik heb het gevoel dat ik een fout heb gemaakt

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ory=38074&rd=1

    Richard
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  2. #2
    Dude
    Guest

    Standaard

    tja, 600 dollar is niet veel geld... die amp ziet er alleen zo steriel nieuwig uit voor iets van bijna 40 jaar oud, ik weet het niet. :-?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Je kan toch alsnog de verkoper emailen met een vraag, dan mailt hij jouw terug heb je zijn email adres. Als je dat hebt kan je buiten ebay om samen tot een deal komen, de amp+reverb unit zijn namelijk niet verkocht!

    McDee Gitaarsnaren www.mcdee.eu
    Top kwaliteit Made in USA snaren, gratis verzending!

    Little Steve & the Big Beat www.littlesteve.nl

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Druten
    Berichten
    1.663

    Standaard

    Ik denk niet dat ie voor $600 weggaat hoor, da's alleen maar het beginbod. Overigens vind ik een "gewone" Princeton niet zo geweldig, heeft erg weinig gain, komt met een Strat of Tele geen knarsje uit. Is wel iets aan te doen, maar dan moet je de (prachtige!) tremolo weer opofferen. Ik zou eerder uitkijken naar een Princeton Reverb, tof ampje!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    2.023

    Standaard

    >Overigens vind ik een "gewone" Princeton niet zo geweldig, heeft erg weinig gain, komt met een Strat of Tele geen knarsje uit.

    Maar Dirtypool zoekt juist een champie-like ampie waar geen knars uitkomt, voor op de slaapkamer heb ik es begrepen.
    Dan was dit een héél mooi koopie geweest. Als je de reverb al telt wat ze hier kosten, was die PR al niet duur meer geweest > + een 12" maakt em toch een heel stuk meer volwassen klinken.

    Jay

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Dat dacht ik ook, alleen verkoper bij Ebay niet bekend in database??
    Zou het kunnen dat als iemand niet iets te koop aanbiedt, Ebay email niet doorstuurt? (handig toch?)

    Hoopte eigenlijk wel wat gain aan te treffen, ook in champje, is dat ding gewoon nagelclean dan?
    Heb er nooit een geprobeerd maar begreep dat nogal wat oude klassiekers met champs werden opgenomen?

    Grtz Richard
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  7. #7

    Standaard

    Jaaa, daar ben ik weer....
    Waarom zo ver zoeken? Ik heb een heerlijke 1957 princeton in de aanbieding....


    Klinkt als een tiet, ik ben in voor elk aannemelijk bod!
    Er zit een 70's 10" fender speaker in i.p.v de 8", een extra trannie voor van 110 naar 220, (originele zit er dus nog in), voor de rest is alles origineel, en redelijk gebruikt. Optisch rijk geleefd dus, maar klinken....
    Op deze pics lijkt het erger dan het is, ik heb gedetailleerde pics, waar het allemaal wat beter te zien is.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    En is dat spul allemaal van jou?


    En ben ik jaloers? Helemaaaaaaaaal niet




  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Wat van ver komt hoeft niet verkeerd te zijn :razz: ik vond de prijs zo prettig voor 2 artikelen.


    Grtz Richard
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Druten
    Berichten
    1.663

    Standaard

    Hoi Richard (mind the pedestrians dear)

    Een gewone Princeton is met single coils (Tele, Strat) stock DEAD CLEAN, komt echt geen knarsje uit. Met humbuckers is er wel een knarsje te horen, maar niet meer dan dat.

    Komt omdat Princeton maar 2 gainstages (1 buisje) heeft in preamp en een split load fasedraaier (half buisje) die geen gain meer geeft, sterker nog, die snoept zelfs iets van je signaal af.

    Beetje hotrodden zou kunnen maar levert nog steeds geen Champ crunch vrees is. Er is een leuke mod om een extra gainstage toe te voegen, maar dan verlies je je (eindbuis bias vary) tremolo en da's ook jammer. Princeton Reverb zeg ik je... Wereld Ampje! Had 'm laatst even aan mijn 2 x 10" Weber Chicago closed back cabje (John: mismatch!)... WOW...

    Rgrds, Pleun

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top