Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Meazi 666 echo

  1. #1

    Standaard Meazi 666 echo

    Ik heb vandaag op een rommelmarkt een Meazzi 666 versterker/echo unit head op de kop getikt. Hij lijkt van de buitenkant in goede conditie en de band van de echo is op het eerste gezicht nog in orde en ik ben benieuwd hoe hij klinkt.

    De originele stekker voor het aansluiten van de bijbehorende speakerkast is een voor mij onbekende platte stekker en ik zie dat iemand al de moeie heeft genomen om twee jack ingangen aan de achterkant de maken, vermoedelijk voor het aansluiten van een cabinet. Ik durf er echter niet zo maar iets aan te hangen.

    Heeft iemand enig idee welke speaker load aan deze versterker kan / moet hangen? Heeft iemand toevallig een handleiding of schematic van deze versterker of andere informatie? Ik kan via Google niet erg veel vinden.
    Laatst gewijzigd door Ruud313; 14 juli 2017 om 18:13

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Volgens mij heb je via FB inmiddels de nodige respons gehad? Ik heb een beetje een zwak voor dat ouwe Italiaanse spul, zoals ouwe Sound Big 15/25/50 buizenbakjes, maar ben altijd bang geweest voor spontane witte of zwarte rook of vonkenregens.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad, op facebook heb ik al veel response gehad op mijn vragen. Heb hem inmiddels ook getest en ik was positief verrast door de ouwe bak; hij klinkt helemaal niet verkeerd. De echo doet het helaas niet, daar moet ik nog eens naar (laten) kijken, maar dat heeft niet echt veel haast. Ik wil sowieso iemand met verstand van zaken even laten kijken naar de jack-uitgangen en potmeter die door een vorige eigenaar aan de achterkant zijn geïnstalleerd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top