Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 51
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    MP is van eBay. MP wordt dus doelbewust "dom" gehouden om meer vraag/markt voor eBay te genereren.
    Wat een onzin. Marktplaats is gewoon een begrip in NL. MP groeit nog steeds en is al in het bezit van eBay sinds 2004. Denk je echt dat een club als eBay 13 jaar lang gaat proberen meer markt voor eBay te genereren door MP dom te houden? Als dat echt het geval zou zijn, dan doen ze dat wel op een zeer inefficiënte, on-Amerikaanse manier.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wat een onzin. Marktplaats is gewoon een begrip in NL. MP groeit nog steeds en is al in het bezit van eBay sinds 2004. Denk je echt dat een club als eBay 13 jaar lang gaat proberen meer markt voor eBay te genereren door MP dom te houden? Als dat echt het geval zou zijn, dan doen ze dat wel op een zeer inefficiënte, on-Amerikaanse manier.
    Inderdaad, ik denk eerder dat het andersom is. Waar eBay in andere landen veel meer garanties moet geven aan kopers, accepteert men op MP dat je om de zoveel tijd besodemieterd wordt.

  3. #13
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wat een onzin. Marktplaats is gewoon een begrip in NL. MP groeit nog steeds en is al in het bezit van eBay sinds 2004. Denk je echt dat een club als eBay 13 jaar lang gaat proberen meer markt voor eBay te genereren door MP dom te houden? Als dat echt het geval zou zijn, dan doen ze dat wel op een zeer inefficiënte, on-Amerikaanse manier.
    Dat is wel vergezocht ja dat Ebay Marktplaats bewust dom houdt. Hoe dan ook, ophalen en contant betalen en nooit vooruit betalen is het beste. Je hebt dan wel weer het gevaar van beroving.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dat is wel vergezocht ja dat Ebay Marktplaats bewust dom houdt. Hoe dan ook, ophalen en contant betalen en nooit vooruit betalen is het beste. Je hebt dan wel weer het gevaar van beroving.
    Nooit met cash in je zak iets (duurs) willen testen. Ik ga in dit soort gevallen altijd zonder contanten op zak naar het betreffende adres. Heb je het item getest en voldoet het aan je verwachtingen, pas dan zoek je een pin-apparaat op.
    En in alle gevallen: zorg dat je zoveel mogelijk gegevens van de verkoper hebt en bel een keer met de verkoper. Ja, bellen, niet appen of via FB. Maar dat schijnt men tegenwoordig niet meer te kunnen.......

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    @TS: wat heb je betaald voor welk pedaal?

  6. #16

    Standaard

    Ligt het aan mij of begrijp ik, met bovenstaande MP linkjes, echt geen reet van dit draadje. Wie is nou precies de oplichter? Die Rick of degene die in MP adds waarschuwt tegen een Rick?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #17

    Standaard

    hoi,

    Kan je even de rekeningnummer doorgeven?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of begrijp ik, met bovenstaande MP linkjes, echt geen reet van dit draadje. Wie is nou precies de oplichter? Die Rick of degene die in MP adds waarschuwt tegen een Rick?
    Ligt niet geheel aan jou. Ik begreep die linkjes ook niet helemaal..
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Linkjes waren in het algemeen bedoeld als voorbeeld.. Er zijn meerdere gedupeerden die zijn opgelicht door 1 of meerdere personen die adverteren met Strymon spul.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 17 juli 2017 om 19:27

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Waarom zou mp ergens moeite voor doen als het geld met bakken tegelijk binnenstroomt? Gewoon steevast alle verantwoordelijkheid voor louche gebruikers van je afschudden met het adagium "wij zijn slechts een platform, wij nemen geen verantwoordelijkheid voor gebruikers van ons platform"...

    Om met Hans Teeuwen te spreken: "Lalala...geld".
    Ze ZIJN een platform. Net zoals Ebay. Ze kunnen niet eens verantwoordelijkheid nemen, dat is hun rol niet en daar hebben ze de middelen niet toe.

    Dat zou ongeveer hetzelfde zijn dat wanneer jij iemand vertelt dat het huis van je overbuurman te koop is je daarmee verantwoordelijk bent voor de verborgen gebreken van dat huis.
    Ik lees dat vaker hoor maar ik blijf het een rare manier van denken vinden.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top