Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Les Paul!

  1. #1

    Standaard Les Paul!

    And mary Ford.

    En zo vermaak je dus je publiek. Uitstraling en Stagepresence noemen ze zoiets geloof ik:
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Toch vind ik het in het tijdsbeeld wel leuk.

    Ze zouden nu geen volle zalen trekken denk ik, maar toen had je weinig anders. Als je al een tv had was er maar 1 zender en die zond alleen 's avonds een show als dit uit. Voor vermaak ging je uit en dat was vast ook minder spectaculair dan nu.

    Zij speelt een soort levende bandecho en doet dat heel aardig terwijl ze ook 2de stem zingt. Ga er maar aan staan. Wat grappen en grollen over en weer en Lester presteert het zelfs tijdens z'n geshred een snaar te breken

    De man was een legende met deze gitaar, hoewel de geluiden die er nu uit worden gehaald vast niet zijn wat hij in gedachten had. Zo had Leo Fender vast ook geen Jimi Hendrix-sound in gedachten en Dick Denney van Vox geen Brian May. Het heeft het zo moeten zijn.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top