Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Is dat de mond

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Prachtig lied weer, met de onvervalste zilveren Gus sound. Dank U. ( respect )
    Dat dat respect wederzijds is, is duidelijk.
    De zilveren sounds. Wauw!!! Dank voor het compliment.
    En voor het luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Goed begin, lekkere lead (wel wat té slordig af en toe). Goede tekst, de acbtergrondkoortjes en de zang zelf is moeilijk verstaanbaar. Oh ja, en ik weet dat t jouw ding niet is, maar meer variatie in de drums zou wonderen doen

    En kun je die hi-hat/noise/shake wat t ook is wat zachter zetten? En je gitaren waren harder ivt de zang? Dank u

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Goed begin, lekkere lead (wel wat té slordig af en toe). Goede tekst, de acbtergrondkoortjes en de zang zelf is moeilijk verstaanbaar. Oh ja, en ik weet dat t jouw ding niet is, maar meer variatie in de drums zou wonderen doen

    En kun je die hi-hat/noise/shake wat t ook is wat zachter zetten? En je gitaren waren harder ivt de zang? Dank u
    Hi Fu
    Ik ben eerlijk gezegd een beetje benieuwd hoe je ernaar luistert.
    Op mijn koptelefoon klinkt ie helemaal niet verkeerd qua balans/mix. Maar ik zal er op letten. De combi van fingerdrums en kleine percussie doel je op zeker. Hmmmm. Food for thought.

    Solo'tje wel weer erg Gabor Szabo geïnspireerd met dat A snaartje (B bij jou denk ik) er telkens onder.
    Leuk dat je ernaar hebt geluisterd.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14

    Standaard

    Op 8 juni stonden wij met het tentje op een berg in Espagna. In de woeste buitenlanden is WiFi niet overal vanzelfsprekend. Dus ik heb altijd mij schrijfmap bij me waarin ik refreintjes noteer.
    De teller voor dit jaar staat nu op 121 blaadjes van (over het algemeen) 7 refreintjes per pagina.

    Dat Fu zich langzamerhand tot het geweten van GN aan het ontpoppen is, blijkt wel uit een van de refreintjes van 8 juni dus:
    Je schortte je rok op en beklom een kruk
    'k had liever dat je mij had beklommen
    bij zo'n gedachte kan mijn dag niet meer stuk
    't zou Fu zeggen? Kan me niet bommen

    Dus ik heb op 1128 meter hoogte stilgestaan bij Fu's oordeel.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Op 8 juni stonden wij met het tentje op een berg in Espagna. In de woeste buitenlanden is WiFi niet overal vanzelfsprekend. Dus ik heb altijd mij schrijfmap bij me waarin ik refreintjes noteer.
    De teller voor dit jaar staat nu op 121 blaadjes van (over het algemeen) 7 refreintjes per pagina.

    Dat Fu zich langzamerhand tot het geweten van GN aan het ontpoppen is, blijkt wel uit een van de refreintjes van 8 juni dus:
    Je schortte je rok op en beklom een kruk
    'k had liever dat je mij had beklommen
    bij zo'n gedachte kan mijn dag niet meer stuk
    't zou Fu zeggen? Kan me niet bommen

    Dus ik heb op 1128 meter hoogte stilgestaan bij Fu's oordeel.
    Vriendelijke groet, Gus
    of ?

    Laten we er van maken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top