Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard HNGD Martin Grand Performance

    Afgelopen week mijn eerste serieuze accoustic aangeschaft. We zijn met de band een paar leuke unplugged nummers aan het doen en mijn 25 jarige triplex Vester voldoet ech nie meer. Mezelf niet ingelezen hebbend naar de plaatselijke gitaar boer met een leuke collectie getooid. Ik had een lichte voorkeur voor Taylor aangezien ik had gehoord dat dit een wat allround gitaar was ( in mijn budget range ).
    Gespeeld op diverse Taylors, Martins, Larrivee, Gibson en anderen.
    Uiteindelijk is de keuze gevallen op de gitaar waarvan ik de klank het mooist vond.

    TaTaaaaa......







    Wel ff wennen hoor zo'n gitaar bespelen. Zere vingertoppen en zij dwingt je om de noten goed te pakken want je hoort alles!

    Direct ingeplugd op de tafel klinkt zij ook OK. De actie vindt in too much dus ze wordt volgende week netjes naar wens afgesteld.
    Of zij zich in de mix houdt moet tzt nog maar blijken. Voor nu ben ik blij

  2. #2

    Standaard

    Mooi! Martin!! Gefeliciteerd met deze topaankoop!

  3. #3

    Standaard

    Mooi man.
    En inderdaad even laten afstellen, dat zal ook je vingertoppen schelen.
    Ik heb ooit mijn oude seagull weggebracht bij "de smet" man man gewoon een nieuwe terug gekregen.
    Dat scheelt dag en nacht. Alleen ga ik er vanuit dat die beauty van jou nog niet her fret moet worden. Hahahaha

  4. #4

    Standaard

    Haha
    Nu al een re-fret? Dat zijn wel veel vlieguren per etmaal.
    Piet Visser uit Egmond stelt mijn gitaar af. Idd uit ervaring weet ik dat het een wereld van verschil gaat opleveren. Kan dus eigenlijk niet wachten.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Visser uit Egmond.... what's in a name?

    Mooie gitaar met de magische naam op de kop!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top