Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Photobucket down

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard Photobucket down

    Nou, da's lekker.

    Ik vrees dat jullie niet meer kunnen genieten van al die prachtige foto's die ik hier op het forum heb gezet. De foto-host, Photobucket, meldt vandaag ineens dat gebruikers moeten gaan betalen voor 3D hosting. Dat terwijl ik al jaren in hun gratis versie mag genieten van talloze reclamebanners en al die shit; dat heb ik er overigens graag voor over. Ik vind het ook niet erg om wat te moeten betalen; een hostingservice is een prima oplossing voor het online delen van foto's. Photobucket vraagt echter nu ineens $ 400,- om de foto's die ik daar host en waarvan ik de links op externe sites plaats zichtbaar te maken. Pure chantage; áls ik dat geld op m'n rug had groeien (wat ik niet heb) dan ging ik echt never nooit niet op zo'n manier akkoord.

    Dat betekent wel dat de 'blogs' die ik hier de afgelopen jaren heb opgebouwd ineens waardeloos zijn geworden. Jammer, toch ?

    Het gekke is dat mijn Photobucket foto's op de TDPRI app en website wél gewoon te zien zijn ...

    Zijn er meer mensen hier die dit probleem nu hebben ? En hoe kijkt Gitaarnet (als website die drijft op gehoste foto's) daar tegen aan ?
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 30 juni 2017 om 13:07

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top