Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Maar wat ik me wel afvraag nav voorgaande post van gitaargod....je hoeft toch geen dubbele inkomstenbelasting te betalen? En zeker niet als je in DL werkt en in NL woont?
    Dat als je in het buitenland woont of werkt, je daarbij gekort wordt op SVB dingen is toch bekend en min of meer logisch, of zie ik dat verkeerd?

  2. #12

    Standaard

    Ik zal eens gaan praten met andere muzikanten hier in de buurt waar ik woon, misschien dat het dan duidelijker wordt. Iets zegt mij nu al dat het geen populair onderwerp is. Ook bel ik de belastingdienst, eens kijken wat die melden hebben. Ook het Duitse Finanzamt. Wat ik me wel afvraag als je een NL bedrijf zou zijn en je levert een product of dienst naar DL dan blijft het toch een NL aangelegenheid? Ik ga deze week eens wat verder neuzen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Ik heb juist prima ervaringen met de belastingtelefoon. Maar als je zelf verlangt naar het spelen voor een krat bier en een set snaren is dat wel de kortste klap. Die twee tientjes kan iedere kroegbaas wel achteroverdrukken.

    Onze optredens vallen in Box 5 dus wij hebben dat soort problemen verder niet



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #14

    Standaard

    Gitaargod,
    Lees voor wat betreft NL ook de sticky hier bovenaan het subforum "Live Muziek"
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...elasting-en-zo

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top