Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Het is trouwens een TB-14, een Trembucker. Maar goed, dat maakt nauwelijks uit.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik denk er even over na (of ik hem kwijt wil). Vermoed dat wij nogal verschillen qua muzieksoort en speelstijl, dar zal het verschil in waardering wel mee te maken hebben.

    Ik zie dat de Wilkinson trem op die van jou met zes schroeven vast zit? Wist niet dat die er ook zijn. Ik heb een tweetal gitaren met Wilkinsons (VS50 en VS100, als ik me goed herinner) maar die hebben allebei een tweepunts-systeem.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vermoed dat jullie vooral verschillen in het aantal schroefjes in de tremolo

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Nee hoor. Ik vind dat die trembucker een hele lekkere single coil heeft. Meestal klinkt een gesplitte humbucker niet zo geweldig, maar deze wel. De humbucker gebruik ik verder weinig maar is een leuk extraatje .
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Denk dat hem daar het verschil idd in zit, ik vind de humbucker-klank belangrijker dan de split optie. Anyway, ik ben weer blij. Kijken hoe lang dat deze keer duurt
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Mij bevalt ie juist heel goed. Als je hem wegdoet mail me dan. Ik wil hem wel van je overnemen.
    Je hebt PM
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top