Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Nee, het is geen strat geworden maar deze dus. De Wilkinson tremolo was wel een voorkeur van mij gebaseerd op mijn ervaring met de Hohner Revelation. Fijn ding die Wilkinson. De combinatie van P90 en splitbare HB is erg tof en heel veelzijdig, vooral omdat die gesplitste single coil erg goed klinkt (wat meestal niet het geval is). Volgens mij is dit echt de ideale gitaar voor iedereen die in een coverband speelt.
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 21 juni 2017 om 20:10
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Nee, het is geen strat geworden maar deze dus. De Wilkinson tremolo was wel een voorkeur van mij gebaseerd op mijn ervaring met de Hohner Revelation. Fijn ding die Wilkinson. De combinatie van P90 en splitbare HB is erg tof en heel veelzijdig, vooral omdat die gesplitste single coil erg goed klinkt (wat meestal niet het geval is). Volgens mij is dit echt de ideale gitaar voor iedereen die in een coverband speelt.
    Echt een te gekke gitaar zeg! Lijkt mij zeker een all round gitaar voor in een coverband... nice hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top