Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Hmmm, dus ik was niet de enige die een Harley Benton opgestuurd kreeg met een switch die niet werkte
    Ook bij mij netjes opgelost door een nieuwe switch op te sturen. Nouja, eerst kreeg ik iemand anders bestelling binnen en daarna de switch

    Heb nu een Revelation RTE54 besteld, benieuwd of daar nog iets aan moet gebeuren.

    Maar on-topic; als de gitaar verder goed is gewoon even langs de plaatselijke reparateur rijden. Switch vervangen kan nooit meer dan een paar tientjes kosten en dat is toch makkelijker dan terug sturen en volle prijs betalen voor een andere.
    Nahja dat dan..... en ik moest ze nog even duidelijk maken dat ik niet hun standaard switch wilde. Want die zat al in die gitaar...!!. Engelstalige gast aan de foon die snapte en ondersteunde wat ik wilde et voila..!!

    Paar tientjes voor een switch...... egnie.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Misschien kan een Yamaha dealer hier in NL het voor je oplossen. Heb je er ook geen werk van. Anders kun je er een andere laten inzetten. Forumleden hier willen je best wel even helpen. Het is een klusje van niks.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ook even checken of de sleuf in de slagplaat wel lang genoeg is ingefreesd. Soms blijft de schakelaar daarop hangen en is die voor de rest gewoon goed. Heb ik al twee keer gehad.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Eigenlijk best wel slecht dat zelfs bij die duurdere yamaha pacifica serie electronica gewoon matig is. En dat voor een gitaar van normaal ruim 700 euro.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ook even checken of de sleuf in de slagplaat wel lang genoeg is ingefreesd. Soms blijft de schakelaar daarop hangen en is die voor de rest gewoon goed. Heb ik al twee keer gehad.
    Zou heel goed kunnen. Kijk ook eens of er wat speling in de twee schroefgaatje zit. Met een kruiskoppeling de schakelaar bij beide schroeven een of twee slagen losdraaien en kijken of je hem een mm naar voren kan schuiven.
    147-c Guitars

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb toevallig door ruil het tremloze broertje verworven afgelopen week. Mijn schakelaar is prima maar ik zag wel dat ie vrij ver onder de slagplaat zit een dacht nog, dat kan nog wel eens problemen opleveren. Al zou ik dan verwachten dat het probleem consequent optreedt. Geweldige gitaar trouwers. Erg goed qua gevoel, mooie afwerking. Spekgladde frets en een hals die fijn in de hand ligt. En de p90 bij de hals is erg vet.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Zitten er misschien ringetjes onder de slagplaat om de schakelaar mooi laag uit te laten komen?
    147-c Guitars

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Ook op een B-stock gitaar zit garantie. Gewoon laten fixen door de verkoper. En mocht dat niet mogelijk zijn, een switch laten vervangen zou niet al te veel moeten kosten. Kleine investering voor een hoop plezier.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Succes! Mooi gitaartje overigens. Nu ja, het is geen Ibanez, maar toch, niet slecht

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Mooie gitaar Telecm! Lullig van die schakelaar, komt vast goed (of terugsturen of zelf repareren (zou ik doen), zal niet moeilijk zijn). Dus toch geen strat met wilkinson 2 punts trem? Ik vind deze pacifica er erg gaaf uitzien en lijkt me ook veelzijdig met die hum en p90.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top