Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: bij deze

  1. #1

    Music bij deze

    Hoi
    ik ben Henk speel al jaren gitaar ,maar het kan altijd beter zullen we maar zeggen, Ik speel in een prachtige band "Daddy's Playground " samen met een stel fanatieke musici en een geweldige zangeres.

    Wellicht treffen we elkaar ergens bij een of ander optreden, ik zou zeggen tot dan

    Ik hoop op dit forum wat achtergrond informatie te ontvangen over de werking/programmering van mijn Boss GT-8 , ik krijg (nog steeds) niet het geluid waar ik naar op zoek ben.

    gr Henk

  2. #2

    Standaard

    Welkom!
    Een aanzienlijk deel van de forumleden alhier zijn echte Boss GT liefhebbers en kenners.
    ik denk dat we je allebei best kunnen helpen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Hoi Henk, welkom! Je geeft niet echt specifiek aan wat je niet goed vindt aan de GT-8, en waar je dan wel naar op zoek bent.
    Zelf gebruik ik de GT-8 al weer heel wat jaartjes naar tevredenheid, maar ik onderken de limitaties van deze multi-effecten bak. Persoonlijk vind ik de reverb, delay, chorus en modulatie effecten prima. De oversturing en distortion trapdoos effecten an sich kunnen mij veel minder bekoren, echter hiervoor gebruik ik de prima versterker-modellen. Die zijn mijns inziens echt behoorlijk goed! Natuurlijk zal je er een geoefend oor niet mee foppen (al krijg ik met enige regelmaat complimenten over mijn sound), voor bruiloften en partijen volstaat het ruimschoots. Voor mijn gebruik in een pop & (country)rock coverband is de (inmiddels flink gedateerde) GT-8 nog altijd een fijne, gebruiksvriendelijke en goed instelbare effectenbak.
    Mvg
    Chris

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top