Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard Gereedschap aanbiedingen

    Ik zie dat er veel topics zijn met aanbiedingen van Aldi, lidl en meerdere aanbieders.
    zou het misschien een idee zijn hier een topic van te maken die bovenaan blijft staan?

    maar de reden dat ik dit start was dat ik al een tijd naar een goede lineaal/rij zocht voor het vlakken van de frets, tenminste om uit te zoeken waar de probleempunten zijn op de toets/frets.
    veel metalen linialen van de bouwmarkten van 60 cm zijn te smal, te buigzaam of gewoon niet recht.
    nu heeft de aldi komend weekend een set winkelhaken van aluminium in de aanbieding
    20, 50 en 60 cm voor € 8,-
    denk dat deze wel bruikbaar zijn voor mijn klusje

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Vraag of de mods hem stickey maken!
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 20 juni 2017 om 11:51
    147-c Guitars

  3. #3
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Goed voorstel!

    Lijkt me ook goed om, als iemand gebruik maakt van een aanbieding, ook een korte impressie/reactie/advies geeft over het product.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Prima idee, betaalbaar gereedschap, altijd welkom!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Niet echt een aanbieding maar ik zal in ieder geval www.ecotools.nl hier tippen. Goedkoop en voor de hobby goed gereedschap. Zeker mijn bovenfreesjes besteld ik altijd daar, zijn iets sneller bot dan de topmerken maar voor 4-10 euro kun je niet sukkelen.
    Ook voor spul als lijmklemmen, zaagbladen, etc bestel ik daar.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb bij die freesjes van ecotools een keer een body kunnen wegggooien vanwege een losse lager en een tweede keer barste de lager gewoon open. Niet echt een aanrader wat mij betreft.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Goed initiatief!

    Ik ben nog steeds erg te spreken over deze lijmklemmen van de praxis (hoewel ik het verder een rukwinkel vind):



    https://www.praxis.nl/gereedschap-in...x-12cm/5228163

    Verbazingwekkend goede klemmen met een bek van 12 cm diep. Ze hebben ook langere varianten maar die zijn om de een of andere reden meteen veel duurder, dus let op dat je de 40x12 variant neemt. Bij de praxis hebben ze ook regelmatig een 25%-korting-op-een-artikel-naar-keuze actie, dus dan kun je ze nog goedkoper meegraaien.

    Verder wil ik nog Amazon.de aanraden. Tegenwoordig ook in het nederlands en engels, hoewel dat niet altijd even goed werkt. Al meerdere malen zaagbladen e.d. besteld voor de helft van wat ze in NL kosten. Probeer de Amazon Prime artikelen te vinden, als je dan boven de 28 piek bestelt wordt het gratis bezorgd in NL!
    Laatst gewijzigd door KoenB; 20 juni 2017 om 20:29
    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Als je dan toch bij de Aldi bent neem dan ook een setje "houtcorrectie stiften" mee:
    https://www.aldi.nl/aldi_houtcorrect...315_43934.html

    Ik heb nu een setje van de Action en ze zijn geweldig om die kleine butsjes en lakbeschadigingen weg te werken.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik heb bij die freesjes van ecotools een keer een body kunnen wegggooien vanwege een losse lager en een tweede keer barste de lager gewoon open. Niet echt een aanrader wat mij betreft.
    Dat is inderdaad dan een slechte ervaring, mogelijk heeft jouw bovenfrees een hoger toerental of iets dergelijks? Ik heb inmiddels zeker een 20-tal freesjes versleten (als ze bot zijn gooi ik ze gewoon weg) van ze en nooit problemen gehad met een lagertje.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Dat is inderdaad dan een slechte ervaring, mogelijk heeft jouw bovenfrees een hoger toerental of iets dergelijks? Ik heb inmiddels zeker een 20-tal freesjes versleten (als ze bot zijn gooi ik ze gewoon weg) van ze en nooit problemen gehad met een lagertje.
    Een gewone bosch. De eerste keer zat het inbusboutje van de lager niet vast. De tweede knapte de lager open. Was al wel redelijk gebruikt maar nou ook niet urenlang.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top