Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Ze hebben ook een nieuw model nu. De Black.
    Is een high gain monster.
    Daar ben ik wel benieuwd naar. Of eigenlijk niet, dadelijk heb ik weer GAS.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd. Lijkt me ook een handzame top in dit lunchbox-plus formaat. Welke speakers zitten er in de Zilla?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    @Pepe: ik heb kort geleden wel een relaas gehouden over de Nova System, dat de digitale effecten goed waren. De drive sectie is analoog. Misschien heb ik er wat teveel de nadruk op gegeven, maar ik heb 20 jaar lang (vanaf mijn eerste eigen amp) een buizenversterker gehad. Daar wil ik niet meer zonder en ben ook qua effecten wel een analoge liefhebber.

    @Telerocker: dit is een Zilla Studio Pro met een Creamback en een V30. Vooral met clean en chorus-achtige effecten vind ik de V30 een mooie toevoeging op het rockerige van de Creamback. Plat gezegd: de Creamback geeft de rockblaf en de V30 zingt in het midden.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 18 juni 2017 om 09:49
    You can't be a vet. You rock too much.

  4. #14

    Standaard

    Prachtige setup en knappe g&l legacy, hoe klinken de single coils pickups door je amp ?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Thanks. Het is een fijne combi, ik denk beter dan mijn ASAT Special (P90 achtige pups) maar dat is smaak en gewenning misschien. Die klinkt ook goed namelijk. De sc's klinken volvet en in de tussenstanden gebalanceerd en richting een 'echte' strat. Met name als vol en boost terug gedraaid worden schoont ie heel mooi op en kan je ook te gek klinken. De combinatie is ook fraai dan: ik heb Fragile van Sting in stand 4 gespeeld (tussen mid en brug in) met volumepot op 4. Werkelijk prachtig met een snufje galm! Warm clean met een heel klein randje terwijl ik met het volume en boost vol open op brugpup ik Sharona van The Knack blaffend door de speakers kreeg. Klik ik de Way Huge Fuzz (Swollen Pickle) aan, dan komt Dani California heel dik en vet uit de Zilla speakers. Alle drie op hetzelfde kanaal!!
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 22 juni 2017 om 17:52
    You can't be a vet. You rock too much.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Weekend nog spelen? Ben namelijk benieuwd hoe die "plexi" zich staande houdt op podium.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Volgende weekend op een tuinfeest. In de oefenruimte is ie krachtig.
    You can't be a vet. You rock too much.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    En buiten ook over mijn 2.12". Wat een lekkere amp, genoeg volume en het karakter blijft enorm overeind. Heerlijk, zoveel te doen met dynamiek van je spel live.
    You can't be a vet. You rock too much.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top