Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 55 van 55
  1. #51

    Standaard

    ff iets dat ik dan toevallig weet
    in the white falcon van duffy (the cult) zaten/zitten duncans voor electric
    special made bij siemore himself

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Wist ik niet. Maar makes sense om filtertrons te waxen als je een paar 100 watters achter je Falcon hebt.
    Ik denk dat die P90's op die gitaar van Killing Joke ook wel een behandeling gehad zullen hebben.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Van alles geprobeerd maar iedere keer kom ik toch weer uit bij S-S-S en dan lage output. Blijft heerlijk!

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    TV Jones heeft de naam maar je moet ook weten dat hij en het Gretsch forum van oudsher min of meer met elkaar vergroeid zijn. En het zijn Amerikanen natuurlijk, niet gehinderd door enig chauvinisme.
    Zijn producten zijn goed maar klinken anders, ik geloof ook niet dat ik ooit gelezen heb dat iemand zijn oude filtertrons voor TV Jones inwisselde zoals niemand zijn oude strat pickup voor een Duncan SSL 1 zal inwisselen.

    Bedacht me net, ik heb wel degelijk de Hilo trons uit mijn '63 Tennie laten wikkelen, dat geluid was echt te dun en slap. Nog een gedoe om iemand te vinden, Ted Oberg was de enige in Nederland die zoiets deed dus ik had GRAAG daar een TV Jones ingegooid maar die bestond nog niet.
    De gitaarbeurs in Veenendaal, daar kon je soms oude filters tegenkomen of anders Blackrider in de USA.

    Gretsch was ook echt iets voor vetkuifen nerds, Duncan haalde zijn neus er voor op. TV Jones had het geluk dat Fender Gretsch kocht en een goedkope lijn ging opzetten anders was het sappelen geblazen en nou sprongen ineens Duncan, Lollar en nog een handvol merken er boven op.
    Ted Oberg heeft ook mijn SC's gewikkeld en m'n 1959 Frankentop tezamen gesoldeerd. DE laatste nogal lomp maar Ernst Flick kon er wel om lachen

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Hier word ik erg blij van. Als ik een paar centen over heb.... Begin is al lekker, na 2:00 is het hp
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top