Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Gewoon tof!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Aan de ingevulde rechthoek onder de brug te zien heeft op dit exemplaar eerst ook een gewone Fender-stijl hardtail gezeten.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Aan de ingevulde rechthoek onder de brug te zien heeft op dit exemplaar eerst ook een gewone Fender-stijl hardtail gezeten.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Dat zou heel goed kunnen. Tenzij het origineel ook stringthrough is. Want de stringferrules zijn toch wel redelijk matig geplaatst. Iets dat ik niet helemaal kan plaatsen als ik de rest van de gitaar bekijk.

    Aan de andere kant, ervan uitgaande dat het uit een Ibanez fabriek komt, zou de Westone brug waarschijnlijk later geplaatst zijn.

    Bedankt voor de input so far! Leuk om wat meer te weten te komen over de gitaar!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koni05 Bekijk bericht
    Dat zou heel goed kunnen. Tenzij het origineel ook stringthrough is. Want de stringferrules zijn toch wel redelijk matig geplaatst. Iets dat ik niet helemaal kan plaatsen als ik de rest van de gitaar bekijk.
    alle jarocks van dat model zijn stringthrough, grand suzuki had hetzelfde model inclusief het breder middenstuk wat erg ongewoon is voor een gitaar met een neckthrough look, die waren echter niet stringthrough en veel ingewikkelder electronica en natuurlijk een ander kop vorm, als je effe googled vind je een afbeelding van de achterkant van een grand suzuki van dit model en zie je dat de vorm en plaatsing van de backplates exact gelijk zijn.
    ook deze gitaren waren uitbesteed aan ibanez beweert men, ik hou het op een jarock en wie weet maakten de importeurs ze zelf stringthrough in hun werkplaats, is een klusje van niks alleen dan kan de boel wel eens iets scheef komen te zitten.
    de importeurs waren de van will broers jaap, rob en koos vandaar de naam.
    het is nu eenmaal een merk/naam waar weinig van bekend is en dit is niet hun meest voorkomende model.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    alle jarocks van dat model zijn stringthrough, grand suzuki had hetzelfde model inclusief het breder middenstuk wat erg ongewoon is voor een gitaar met een neckthrough look, die waren echter niet stringthrough en veel ingewikkelder electronica en natuurlijk een ander kop vorm, als je effe googled vind je een afbeelding van de achterkant van een grand suzuki van dit model en zie je dat de vorm en plaatsing van de backplates exact gelijk zijn.
    ook deze gitaren waren uitbesteed aan ibanez beweert men, ik hou het op een jarock en wie weet maakten de importeurs ze zelf stringthrough in hun werkplaats, is een klusje van niks alleen dan kan de boel wel eens iets scheef komen te zitten.
    de importeurs waren de van will broers jaap, rob en koos vandaar de naam.
    het is nu eenmaal een merk/naam waar weinig van bekend is en dit is niet hun meest voorkomende model.
    Bedankt voor de info Wietse! Leuk om dit te weten. Kan je ook iets zeggen of de waarde van de gitaar? Uiteraard wat de gek er voor geeft natuurlijk, maar dacht zelf aan ca. 200/300 euro?

    In elk geval een leuke gitaar. Krijgt binnenkort een opknapbeurtje!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top