Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Landsphere

  1. #11

    Standaard

    Gaaf zeg. Ik vind dat het met grote sprongen vooruit is gegaan. Je lijkt er hard aan gewerkt te hebben en dat loont! Echter is de voorgaande kritiek wel begrijpelijk. dus volgende keer verwacht ik nog meer! lol
    Je zou de beelden nog van wat effecten kunnen voorzien, zou het net iets psychedelischer kunnen maken en zou beter bij de muziek passen (dan zie je die kale oefenruimte niet meer zo goed bv.)
    Ik ga nog ff luisteren vooral! Best interessant nummer!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    Algemene indruk: complimenten!! Het voelt dat je er het maximale hebt uitgehaald qua budget, middelen en skills.
    Voor een volgende video wat ongevraagde feedback:

    Het "wringt" soms qua nootkeuzes van de solo en de begeleiding ( bijv. zo rond 0:25)
    5:35 - YES! Een glimlach, dat mag je meer doen in je video's :-)
    Verder vind ik het laatste stuk het meest interessante (rond 6 min) als de akoestische gitaar inkomt.

    anyway, erg cool en ben benieuwd naar je volgende video :-)
    cheers ,Arjan
    Bedankt, ook voor de feedback!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Ik vind persoonlijk het stukkie muziek erg fijn.

    De 1e clip vond ik niet veel. Ik snap dat er een persoonlijk gevoel onder hangt, maar dat gevoel moet je overbrengen naar de kijker en dat lukt niet.

    de 2e clip is het concept mooi, maar de soort ''green screen'' beelden werken niet voor mij. Dan moet je er echt staan vind ik. Of de white room beelden afwisselen met die beelden. Maar daar moet dan wel iets in gebeuren.

    En dan zit de drummer in een soort oefenhok. Dat past er niet bij.

    Ik hoop niet dat ik te negatief ben. Ik vind het feit dat je al deze moeite hebt gestoken in de clip errug tof.
    Ik vind het belangrijk dat je zoveel mogelijk de muzikant in beeld ziet, terwijl die zijn instrument bespeelt. Al die effecten vind ik ook maar nep. Als het beeld scherp is, het kader en de mise-en-scene goed, heb je al veel gewonnen.
    Ben het met je eens dat die oefenruimte niet zo mooi past, dus de mise-en-scene zeg maar.
    Toch vind ik het wel wat toevoegen als je hem de bekkens en de toms ziet raken op de plekken dat je het verwacht.
    Bedankt voor je feedback!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Gaaf zeg. Ik vind dat het met grote sprongen vooruit is gegaan. Je lijkt er hard aan gewerkt te hebben en dat loont! Echter is de voorgaande kritiek wel begrijpelijk. dus volgende keer verwacht ik nog meer! lol
    Je zou de beelden nog van wat effecten kunnen voorzien, zou het net iets psychedelischer kunnen maken en zou beter bij de muziek passen (dan zie je die kale oefenruimte niet meer zo goed bv.)
    Ik ga nog ff luisteren vooral! Best interessant nummer!
    Thx!

  3. #13

    Standaard

    De vorige keer reisde ik zonder verbinding met de grote digi wereld en heb ik je muziek gemist.
    Nu, hoewel primitief, is dat anders.
    Je produceert altijd muziek die opvalt door eenvoud en een mooie klank, iets dat ik erg graag hoor.

    Ik heb, misschien daardoor, het idee dat je met tips en suggesties bij muziek van anderen een positieve bijdrage zouden kunnen zijn. Ik hoop dan ook ervoor te kunnen zorgen dat de kennis wat meer gedeeld wordt.


    En ik ook hoor een grote stap vooruit tussen de eerste en de volgende post.
    Dus voor die mensen die dat engelengeduld opbrengen, het is kennelijk zo dat langdurig schaven en schuren resultaat geeft.
    Keep on keepin’ on H!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Bedankt Gus!
    Oorspronkelijk duurde het nummer bijna 12 minuten, maar anderhalve week geleden heb ik er zo'n 3 minuten uitgehaald.
    Het nummer bestond uit 5 verschillende uitwerkingen, die ik aan elkaar heb "geplakt". Nu dus nog 4 uitwerkingen, en een outro.

    Engelengeduld klopt wel een beetje.
    Ik had de muziek eigenlijk een half jaar geleden al klaar, maar wilde toch op sommige plekken nog verbeteringen aanbrengen.
    Ik moet me daar echt toe zetten, en het kost me vrij veel moeite en tijd om dat te realiseren, ook omdat ik bang ben om de sfeer van het origineel aan te tasten.
    Ik heb daardoor wel weer geleerd om daar rigoureus mee om te gaan, en er niet teveel bij stil te staan, want vaak als je er maar genoeg aandacht inlegt, komt het wel goed.

    Nogmaals bedankt, en wat betreft kennis delen, dat wil ik best, maar kost ook weer veel tijd.
    Ik heb mijn kennis voornamelijk zelf aangeleerd door de jaren heen, maar in de zomer van 2016 heb ik een producer-opleiding gevolgd, een 1 op 1 opleiding. Dat heeft me enorm geholpen om een goeie mix en master te maken, hoewel daar ook nog wel ruimte voor verbetering zit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top