Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11

    Standaard creatief met karton: nieuwe single + animatie-video!

    Wat ontzettend mooi gemaakt. Ik als absoluut beginner van het begin tot het einde vol bewondering en respect geluisterd en gekeken. Zou zo op mijn soundlist kunnen . TOP


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door J.Bruil; 11 juni 2017 om 11:05

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Ja, weird, wel lekker, geloof dat ik eerder dingen van je gehoord hebt die minder gemakkelijk pakten, die ik mooier vond.
    Dit pakt wat gemakkelijker en neigt wat meer naar 3FM voor mijn gevoel, wat in a way voor jullie natuurlijk goed is.
    Haak ik sneller bij af, maar zou ik erop inschakeld zijn, per abuis, of gedwongen, en dit zou voorbijkomen, en niet grijs gedraaid worden (wat zomaar zou kunnen), dan zou ik 't een verademing vinden.
    Aldus, chapeau.
    Zou je serieus aan de weg willen werken ?
    Ben je volgens mij retegoed bezig.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Wat een gave clip zeg! Liedje is ook wel lekker om naar te luisteren, niet mijn ding maar toch

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Leuk idee die clip. Ik zit al een tijdje te peinzen over hoe je voor weinig geld en in weinig tijd toch een aardige clip in elkaar te draaien.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Wat heeft dat nou met deze clip te maken?

  6. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Niet al teveel, het was gewoon even een interne mededeling na mijn compliment over die clip.
    Laatst gewijzigd door Brad; 12 juni 2017 om 18:29

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Leuk idee die clip. Ik zit al een tijdje te peinzen over hoe je voor weinig geld en in weinig tijd toch een aardige clip in elkaar te draaien.
    Ik heb juist het idee dat hier heel veel werk en tijd in zit. Heb je de 'making of' clip gezien? Die kartonnen instrumenten bv. zijn wel echt gemaakt zo te zien. Een team mensen, de ontwerpen, het filmen en monteren... het komt niet allemaal zo even klik-klik-klik uit de computer rollen.

    Het lijkt me overigens wel erg leuk om te doen, die gezichten van voorbijgangers op straat ook tijdens het filmen Nou zijn ze in Amsterdam natuurlijk wel wat gewend
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Volgens mij al eerder aan je gevraagd. Maar gebruik je tuning of luchte parallel vocoder oid op je stem? Ik ben erg geïnteresseerd in welke, mits dus van toepassing.

    Had ik al 'wauw' gezegd? Niet eens zozeer zoals van 'knap gedaan' per se, maar gewoon MOOI.
    Her en der gebruik ik wat tuning, in die chorussen (met name de laatste) gebruik ik een soort van vocoder-layer op de backing vocals: Van het koortje is elke stem twee keer ingezongen. En dan is het min of meer een 50/50 mix van dry vocals en vocals die individueel door de cheapste Logic pitch-correction op standje-Ronnie-Flex heen gehaald zijn, waardoor je een soort vocoder-layer hebt, maar dan iets minder Daft-Punk. En thanks

    Wat betreft de video:
    Het in elkaar zetten van die kartonnen instrumenten duurde ongeveer 3 dagen.
    In het begin is dat nog wel leuk. Maar als die strat eenmaal klaar is, en je moet nog een p-bass en drumkit fabriceren, dan is het even afzien.
    Het filmen koste 2 lange dagen.
    De meeste tijd zit 'm uiteindelijk in het edit + animatie-gedeelte: om en nabij 5 maanden.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Thanks voor de info Wat ik ongeveer al dacht dus. Mooi gedaan die vocalen! Wou dat ik kon zingen en tuning alleen maar nodig had als effect haha. Ben benieuwd naar t volgende nummer.

    Micht je ooit geïnteresseerd zijn in een gastmuzikant, variërend van emotionele scheursolo, tot glitchy remix, tot vette substep bas, tot orkestraal werk hoor ik t wel

  10. #20

    Standaard

    Leuk liedje , geniale clip. petje af!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top