Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 110

Discussie: Rebuild Vox AC30

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Geenszins. Gaat me om de beste waarde voor een niet al te rommelige drive in het geval van gebruik van de lus als boost kanaal.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Geenszins. Gaat me om de beste waarde voor een niet al te rommelige drive in het geval van gebruik van de lus als boost kanaal.
    Dan moet je weten wat voor load er moet worden aangestuurd en welk frequentie bereik je wenst te horen. Aan de hand daarvan bereken je de capaciteit. Simpel toch?
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Die aspecten sla ik liever over Met een equalizer in de lus zou een lekkere 2203 grom leuk zijn.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Die aspecten sla ik liever over
    Dus eigenlijk een klassiek gevalletje van van alles willen maar te lame zijn om om te leren hoe je iets zelf kan bepalen. Dan snap ik je niet en zou willen suggerren dat je deze gebruikt.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Zou om te beginnen niet weten welke frequentie tussen 500 en 800Hz hét precies doet. Maar als jij te lame bent om constructief mee te denken, moet je je er niet mee bemoeien. Zit niemand op te wachten.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Zou om te beginnen niet weten welke frequentie tussen 500 en 800Hz hét precies doet. Maar als jij te lame bent om constructief mee te denken, moet je je er niet mee bemoeien. Zit niemand op te wachten.
    Zak er toch lekker in joh. Ik begon met constructief meedenken en vervolgens blijkt dat jij totaal geem moeite wil doen... en dan ook nog effe stellen dat ik de boeman ben? M'n vinger jeukt om lekker aan mod-machtsmisbruik te doen en je hele draadje in de vullisbak te gooien.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Zit niemand op te wachten.
    Jahoor, ik wel.

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Zak er toch lekker in joh. Ik begon met constructief meedenken en vervolgens blijkt dat jij totaal geem moeite wil doen... en dan ook nog effe stellen dat ik de boeman ben? M'n vinger jeukt om lekker aan mod-machtsmisbruik te doen en je hele draadje in de vullisbak te gooien.
    Help liever Excuus voor de wat bruuske reactie, maar ik had een concrete, praktische vraag, en had het gevoel dat me meteen de maat genomen werd wat theoretische onderbouwing betreft. Ik ben daar niet in thuis.
    Vraag me af wat een goede instelling is in een AC30, toch een totaal ander beestje dan een Marshall.

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2008
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.378

    Standaard

    Volgens mij heb je hier geen 3PDT voor nodig. En ook geen twee koppelcaps. Dat buiten beschouwing latend, ik ken de ingangsimpedantie van de send-driver niet maar met 22nF zal het prima gaan.

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Bedankt. Wordt dit het definitieve schema, kathodeweerstand van de send moet ik nog even zien, buisje is een ECC81:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top