Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard Welke ipadhouder gebruiken jullie?

    Hi,

    ik speel de laatste tijd veel in éénmalige projectbandjes. Dus een paar keer repeteren en dan het podium op.
    Te kort om alles uit het hoofd te doen, dus ik gebruik nu mijn iPad. En deze staat dan op een ouderwetse lessenaar.

    ik wil nu upgraden naar een iPad houder. Maar welke gebruiken jullie en wat raden jullie mij aan? Het gaat niet per de om het merk, maar meer om het type.

    Ik gebruik een 2x12 combo een medium sized pedalboard.
    Dit om een beetje aan te geven wat er allemaal voor en achter mijn voeten ligt.

    wat is handig? Een rechtopstaand model? Een model dat je kan buigen, eentje die je op een microfoonstandaard kan plaatsen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Eentje met een oplader
    Geen grotere afknapper dan als halverwege je scherm op zwart gaat en je ervan afhankelijk bent.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Zoiets?


    Maar iets als dit:
    https://www.bax-shop.nl/ipad-houder-...FbYy0wodyGgAHw

    En dan een powerbank erbij voor het geval dat. Anders zit je weer met een extra stroomkabel die in de weg gaat zitten lijkt me.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Locatie
    op het randje
    Berichten
    57

    Standaard

    Ik gebruik een alesis io dock 2 dan heb je meteen 2 gebalanceerde uit en ingangen,oplader,midi in en uit en er zitten stevige pootjes aan dus die staat gewoon bovenop iets anders.Of op een laptopstand.

    http://www.alesis.com/products/legacy/io-dock-ii

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Locatie
    op het randje
    Berichten
    57

    Standaard

    oh ik zie nu dat het alleen voor wat bladmuziek is..dan is dit wat overkill..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Konig & Meyer 19774 heb ik, dat is houder met standaard. De houder kan ook op een andere mic-stand wat ook wat flexibiliteit geeft. Daarnaast zorg ik er wel voor dat voor vertrek naar een gig de I-pad een volle batterij heeft
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  7. #7

    Standaard

    Hercules Stands TabGrab HCHA300+ , werkt prima voor mij.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Konig & Meyer 19774 heb ik, dat is houder met standaard. De houder kan ook op een andere mic-stand wat ook wat flexibiliteit geeft. Daarnaast zorg ik er wel voor dat voor vertrek naar een gig de I-pad een volle batterij heeft
    Die werkt prima, voor zover ik weet, nog nooit gebruik van gemaakt. Heb er wel eens eentje van Aliexpress besteld met wat meer instelmogelijkheden en die voldeed boven verwachtingen, volgens de gebruiker.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze te leen: https://www.bol.com/nl/p/kees-muziek...0000054772544/

    Maar die zou ik afraden, te instabiel wat mij betreft. Ik ga voor K&M binnenkort. Daarvan is er ook een met een ronde poot, scheelt misschien wat ruimte?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard

    Die Hercules ziet er veelzijdig uit. Alleen is die niet meer te bestellen?
    En de 19774 is denk ik wat ik zoek.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top