Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 154

Discussie: Boss MS-3

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Dat zal voor veel mensen een dealbreaker zijn....
    Want ... iedereen speelt altijd zonder pedalen?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Want ... iedereen speelt altijd zonder pedalen?
    Er zijn forummers die van mening zijn dat de omzetting hoorbaar is, voor latency zorgt of whatever. Die zweren bij analoog.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Er zijn forummers die van mening zijn dat de omzetting hoorbaar is, voor latency zorgt of whatever. Die zweren bij analoog.
    Dan moeten ze geen digitaal multi-effect als de MS-3 kopen ...

    Zou de tracking van de octaver eigenlijk een beetje in de buurt komen van de MicroPOG?

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dan moeten ze geen digitaal multi-effect als de MS-3 kopen ...
    Het concept is natuurlijk ontzettend handig en interessant. Een compacte variant van wat TC electronics met zijn multi-effect vlaggenschip al jaren terug heeft gebouwd waarbij je ook enkele losse effect pedalen kunt toevoegen. Waarschijnlijk is deze ook niet volledig ADT? Met gebruik van meerdere digitale effecten als bijvoorbeeld een whammy of geluidskaarten in je computers voor opnemen kan de optelsom van meerdere AD-DA convertor storend worden. Boss had met dit product imo toch iets innovatiever in de kwaliteit en behoud van je toon moeten duiken, zeker gezien de prijs.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dan moeten ze geen digitaal multi-effect als de MS-3 kopen ...

    Zou de tracking van de octaver eigenlijk een beetje in de buurt komen van de MicroPOG?
    Het gaat erom dat als er géén effecten zijn ingeschakeld, het signaal toch omgevormd wordt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Leuke poging van BOSS, een soort cross-over tussen een looper en een multiFX, die geheel in de BOSS
    traditie ook heel betaalbaar is gebleven ... Het punt is alleen wel een beetje dat zeker de looper ten opzichte
    van andere oplossingen wel erg eenvoudig is uitgevoerd, in feite krijg je niet veel meer dan een GT-achtig-iets,
    met 2 extra loops.

    Op zich kan dat natuurlijk genoeg zijn, sterker nog, hulde als je met (voornamelijk) BOSS smaakjes kunt
    wegkomen, dan is dit wel een erg handzame oplossing. Dat het editen van de verschillende parameters dan
    weer via zo'n fijn scroll schermpje loopt moet je dan maar even voor lief nemen ...

    Vooralsnog wacht ik maar even op de MS-8, die gaat er vast ook wel een keer komen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    De Headrush by Eleven is ook net uit. Spacy!

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Vooralsnog wacht ik maar even op de MS-8, die gaat er vast ook wel een keer komen.
    Ongetwijfeld, maar dit kleine bakje zou zomaar ook eens voldoende kunnen zijn. Ik ga het proberen iig!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Ik wacht op de Boss ES-4 of ES-3, maar dan wel met 2 aparte bank up/down buttons (zoals de ES-


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #20

    Standaard

    Had ik nog niet bij stil gestaan maar de MS-3 is bedoeld voor een clean versterker platform! MS-3 heeft geen aparte loop/aansluiting voor de 4CM dus wil je de drive uit je versterker gebruiken met reverb, delay etc uit de MS-3 dan kan dat dus alleen pre-drive, of je moet een loop hiervoor opofferen waardoor je er nog maar twee overhoud. Daarnaast is het de vraag of de ingebouwde effecten wel optimaal werken in een amp fx-loop? Ben wel benieuwd naar HaroldA zijn bevindingen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top