Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 154

Discussie: Boss MS-3

  1. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het is ook maar net, of de noodzakelijke vakbekwaamheid nog in het bedrijf beschikbaar is. Er is een Azië crisis geweest met de vreemdste brain drain gevolgen.
    Ook in NL is het nodige aan ervaring en vakmanschap verloren gegaan.
    Het is heel goed mogelijk dus dat er nu niet meer voor handen is, wat 20jaar geleden gewoon nog voor het opscheppen lag.
    Vriendelijke groet, Gus
    De Boss GT-5 was best wel gelijkend in functionaliteit en zijn tijd ver vooruit. Het analoge deel van alle drives (ja je hoort het goed, alle drive effecten in de GT-5 zijn nog analoog) en het digitale deel met diverse modulatie en time based effecten, zelfs al enkele synth effecten allemaal verweven in één compacte digitaal aangestuurde unit. Nu hebben ze dus die MS-3 waarbij je enkele analoge effecten (extern) kan toevoegen en nu kunnen ze het niet zo maken dat er geen latency tussen de patches zit. Ik geloof je helemaal Gus maar met de technologie van nu zou dat toch echt niet meer mogen wat mij betreft. Misschien dat ze tzt een firmware update uitbrengen die dit probleem nog oplost...

  2. #132

    Standaard

    Vandaag ook maar eens 4 Momentary NC (Normal Closed) besteld met een aluminium behuizing bij Banzai Music in Berlijn.
    Heb je weer 4 extra knoppen die assingned kunnen worden. Gaat helemaal goed komen met al die mogelijkheden.
    Top ding!
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Vandaag ook maar eens 4 Momentary NC (Normal Closed) besteld met een aluminium behuizing bij Banzai Music in Berlijn.
    Heb je weer 4 extra knoppen die assingned kunnen worden. Gaat helemaal goed komen met al die mogelijkheden.
    Top ding!
    Wel jammer dat als je via die switches bijvoorbeeld je wah en delay aan wil zetten, en dat als je delay al aan stond hij dan uit gaat ...

  4. #134

    Standaard

    Als ik het zo lees dat iedereen schakelopties erbij gaat aanschaffen of erbij knutselt denk ik, koop gewoon de Boss ES-8 of ES-5. Niks top, een onding is het ;-)

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Als ik het zo lees dat iedereen schakelopties erbij gaat aanschaffen of erbij knutselt denk ik, koop gewoon de Boss ES-8 of ES-5. Niks top, een onding is het ;-)
    Het is een geweldig, en klein(!) multi-effect. Ja, de "power user" wil meer, maar er zijn er toch al veel die het zonder extra switches doen; fijn dat die keuze er is iig!

  6. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het is een geweldig, en klein(!) multi-effect. Ja, de "power user" wil meer, maar er zijn er toch al veel die het zonder extra switches doen; fijn dat die keuze er is iig!
    In mijn optiek, en als ik nu opnieuw zou moeten kiezen, dan al die schakelzooi eruit en bijvoorbeeld de Helix floor-unit erin. Kies je voor gemak en toch redelijk compact is dat volgens mij op dit moment een goede investering. Iedere optie waarbij je extra hulpmiddelen moet aanschaffen vind ik niet handig. Maar ik ben ik en jij bent jij :-)

    Ik kan met mijn ES-8 ook middels midi nog extra loops erbij kopen maar dan schiet het naar mijn mening zijn doel voorbij. Ik heb de ES-8 nu klein 1,5 jaar en heb 9 effecten op mijn plank. De wah staat voor de ES-8 en de overige 8 effecten in de daarvoor bestemde loops. Alles met de 4CM aangesloten en spill-over op de delay en reverb en je kan ieder effect neer zetten middels patches waar je maar wilt. Pedal heaven als je het mij vraagt. Daarnaast koop ik eigelijk ook geen effecten meer, er is gewoon geen plek meer voor haha.

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    De wah staat voor de ES-8 en de overige 8 effecten in de daarvoor bestemde loops.
    Ik ben er nog niet helemaal uit, maar vooralsnog heb ik in loop 1 de Mooer Tender Octaver zitten, en de rest komt uit de MS-3 + expressie + extra switches

  8. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Als ik het zo lees dat iedereen schakelopties erbij gaat aanschaffen of erbij knutselt denk ik, koop gewoon de Boss ES-8 of ES-5. Niks top, een onding is het ;-)
    Aanleiding is vooral het makkelijker kunnen schakelen van banken. Met mijn voeten 2 knopjes tegelijk intrappen is niet handig ;-). Dus.....
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  9. #139

    Standaard

    Die knopen zitten best ver uit elkaar. Je kunt geen puntschoenen aan.

  10. #140

    Standaard

    Firmware 1.04 update die je patches niet verwoest!
    Het kan bij de MS-3

    https://www.boss.info/us/products/ms-3/downloads/

    En ook nog een Editor update.
    Niks fcking beta
    Laatst gewijzigd door herrieman; 1 november 2017 om 14:56
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top